مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد؛

اعمال محدودیت جاده‌ای در مازندران از امروز

حرف آنلاین: محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های شمال اعمال می‌شود.

مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۴ خردادماه تا شنبه ۷ خرداد در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود و بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه از محور‌های کرج – چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

بر اساس این گزارش تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز‌های جمعه و شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روز‌های جمعه و شنبه مورخ‌های ۱۴۰۱ در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها در محور هراز کماکان ممنوع است.

تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌گردد./باشگاه خبرنگاران