اجرای طرح تاکسی من اینترنتی در رامسر

رامسر- تارا هاشمی:  جلسه علنی شورای شهر رامسر با حضور اعضای شورا ، مدیر عامل شرکت حمل و نقل درون شهری تاکسی تیراژه مازند و نمایندگان شرکت تعاونی تاکسی رانی رامسر در محل شورا برگزار شد. در این جلسه ضمن بررسی های اولیه طرح برقراری تاکسی من اینترنتی در رامسر با پیشنهادات و نقطه نظراتی […]

2

رامسر- تارا هاشمی:  جلسه علنی شورای شهر رامسر با حضور اعضای شورا ، مدیر عامل شرکت حمل و نقل درون شهری تاکسی تیراژه مازند و نمایندگان شرکت تعاونی تاکسی رانی رامسر در محل شورا برگزار شد. در این جلسه ضمن بررسی های اولیه طرح برقراری تاکسی من اینترنتی در رامسر با پیشنهادات و نقطه نظراتی همراه بود.

طرح برقراری تاکسی من اینترنتی برای اولین بار در غرب استان مازندران و شهرستان رامسر با موافقت اولیه اعضای شورای اسلامی شهر تصویب شد که منوط به پیگیری و تحلیل های درست پس از مذاکره ایفاد می گردد. در گزارشی کوتاه  نقطه نظرات مدیران عامل شرکت حمل و نقل و رئیس شورای شهر رامسر را بررسی می نمائیم.

حسین تمجید سرهنگ بازنشسته و مدیر عامل شرکت حمل و نقل درون شهری تاکسی تیراژه مازند در گفتگو با حرف اظهار داشت :  در راستای حفظ حقوق رانندگان تاکسی طرح پیشنهادی تاکسی بیسیم با رعایت کلیه قوانین حمل و نقل به شرکت تعاونی تاکسیرانی و شورای شهر رامسر پیشنهاد شد.وی ضمن اشاره به اینکه ماده واحده قانون حمل و نقل باید بر اساس مصوبه شورا و با نظر شهرداری صورت گیرد ادامه داد: دستور العمل اجرایی  شرکت های ملزم به خودروهای حمل و نقل شهری باید مجهز به سیستم  جی پی اس GPS  و سیستم رویت مانیتورینگ باشند.وی افزود :سیستم تاکسی بیسیم بصورت تلفیقی با آی‌تی سرویس منتج شده است که این طرح با نظارت وهماهنگی با سازمان شورای شهر, سازمان تاکسی رانی و با نامه مکتوب علی نبیان معاون عمرانی استانداری مازندران که به سازمان های مربوط  و مدیران شهرستان ارسال شد اجرایی می گردد.

وی تصریح کرد: فعالیت بی سیم عرصه خدمات رسانی برای درآمد زایی بهتر رانندگان تاکسی و قشر آسیب پذیر جامعه به گونه ای تعبیه شده که می توان با رعایت ایجاد ساختار نظام مند خودروهایی در شآن  و شخصیت مهمانان و گردشگران درعرصه توریست به کار گرفت.وی ادامه داد: برای ما اولویت اول با رانندگان تاکسی ،آژانس ها و رانندگان شناسنامه دار است که در دو بخش  بانوان و آقایان با ماشین های سبک و سنگین به کار گرفته می شود که از این طریق می توان از ورود افراد غیر مجاز به واحد حمل و نقل جلوگیری کرد.تمجید سرمایه گذار شرکت حمل و نقل درون شهری تاکسی تیراژه مازند با سابقه 9 سال تجربه اجرایی در این بخش اذعان داشت: حداقل هزینه برای تهیه بیسیم برای رانندگان  ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است که 14  نوع خدمات به همشهریان باخورد خواهیم داد که از جمله این خدمات تاکسی بانوان، تاکسی آقایان،  تاکسی سرویس مدارس ،تاکسی خرید  ،تاکسی سرویس های ادارت ،تاکسی تجار و بازرگانان،تاکسی ویژه گردشگری و هتل داران، تاکسی اساتید، مدرسان دانشگاه ها و همچنین طرح هایی همچون تاکسی ساحلی ، تاکسی دریایی و تاکسی هوایی را در برنامه های آتی خواهیم داشت.

فرامرز نوایی  نائب رئیس شرکت تعاونی تاکسی رانی رامسر نیز در ادامه گفت : شهر گردشگری رامسر با حضور گردشگران و مسافران داخلی و خارجی نیاز به تکنولوژی به روز دارد که باید همگام با عصر تکنولوژی پیش رفت. وی افزود: از رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رامسر و ریاست سازمان حمل و نقل شهرستان به جهت پیشبرد اهداف سیستم تاکسی بیسیم با رعایت کلیه موازین قانونی تشکر و قدردانی می نمایم چرا که اعتقاد به تکنولوژی برای فن آوری های به روز نیاز به تعامل بیشتر و بهتر دارد.

نائب رئیس شرکت تعاونی تاکسی رانی رامسر  در خصوص طرح تاکسی من اینترنتی ادامه داد: طی تحلیل و بررسی های ممکن و تماس های مکرر که با استان انجام شد،  تاکسی بی سیم را جهشی بزرگ در واحد حمل و نقل شهرستان با حفظ هویت فعال و بهترین راه حل برای خدمت رسانی خوب  دانستیم. وی اشاره داشت: با طرح تاکسی من اینترنتی با شماره 1833، ماشین های شناسنامه دار و با هویت به کار گرفته می شوند و در خصوص تعداد ماشین ها در جلسات آتی شورای شهر رامسر به نتیجه واحد خواهیم رسید. گفتنی ست در شهرستان رامسر بطور کل 190 تاکسی که تعداد 155 تاکسی  و 35 واحد ون موجود است.

همچنین در ادامه جعفر خلخالی ریاست شورای اسلامی شهر رامسر  در خصوص برقراری طرح  تاکسی من اینترنتی اظهار داشت: سامانه هاي حمل و نقل هوشمند در حال عرضه نوآوري هاي متنوعي هستند که مسئولین شهرستان رامسر طبعآ نگاه مثبتی به پیشرفت علم و تکنولوژی دارند.خلخالی عنوان داشت:  با توجه به مقایسه تکنولوژی از دیروز تا امروز می توان  سیر تحول وسایل ارتباطی و ماشینی را جامعه عمل پوشاند.وی افزود : فرایند بوجود آمده و روند پیشرفت علم در جامعه جهانی و اینکه نیاز شهر رامسر  به تجهیز سیستم های پیشرفته علی الخصوص در زمینه حمل و نقل های شهری که فاصله زیادی تا آرمانهای واقعی خود در مقایسه با دنیای امروزی دارد باید بدان توجه داشت.وی در خصوص طرح پیشنهادی مدیر عامل شرکت  حمل و نقل تیراژه  مازند بیان کرد: پیشنهاد طرح تاکسی من اینترنتی خوب است و بایستی گزارش رئیس کمیسیون حمل و نقل شورا در صحن علنی مطرح گردد. وی ادامه داد:  با توجه به گزارش اولیه ، کلیه موارد مدورد اشاره  طی بررسی های لازم  و توجه قرار دادن  به نکات مثبت و منفی پاسخ داده می شود.