استقلال بدون بازی‌ساز!

استقلال در حالی مقابل پرسپولیس تن به شکست داد که وینفرد شفر یکبار دیگر نشان داد به بازی‌سازی همچون سرور جباروف اعتقادی ندارد. آبی پوشان تهران در حساس ترین بازی هفته دهم میهمان رقیب دیرینه خود بودند و در دربی ۸۵ با یک گل مغلوب حریف شدند تا جایگاهشان در رتبه سیزدهم تثبیت شود! وینفرد […]

استقلال در حالی مقابل پرسپولیس تن به شکست داد که وینفرد شفر یکبار دیگر نشان داد به بازی‌سازی همچون سرور جباروف اعتقادی ندارد.

آبی پوشان تهران در حساس ترین بازی هفته دهم میهمان رقیب دیرینه خود بودند و در دربی ۸۵ با یک گل مغلوب حریف شدند تا جایگاهشان در رتبه سیزدهم تثبیت شود!

وینفرد شفر سرمربی استقلال در حالی تیمش را برای این بازی روانه میدان کرد که مثل دیدارهای گذشته ترجیح داد از سرور جباروف در جمع بازیکنان اصلی اش استفاده نکند.سرمربی آلمانی آبی پوشان در حالی از این بازیکن ازبکستانی سود نمی برد که تا پیش از حضور او در استقلال وی بهترین بازیکن این تیم بود.شفر در حالی ترجیح می دهد از جباروف که از بهترین بازیسازهای آسیا می باشد استفاده نکند که ضعف بازیسازی و عدم خلق موقعیت گل در این تیم کاملا مشهود است.

* استقلال هفته هجدهم جزو سه تیم بالای جدول است

همچنین عضو هیات مدیره استقلال با بیان اینکه به توانایی سرمربی ایمان دارد، گفت: اگر روند بازی مقابل پرسپولیس در مسابقات بعد ادامه یابد تا هفته هجدهم جزو سه تیم بالای جدول خواهیم بود! حسن زمانی اظهار داشت : مقابل پرسپولیس ما مشکل فنی نداشتیم.  باید یکی دو بازی دیگر جلو برویم تا شفر شناخت کافی از تیمش و سایر حریفان پیدا کند. باتوجه به هوش بالای شفر و بازی‌خوانی خوب این مربی، می توان به آینده امیدوار بود.وی در مورد وضعیت مجتبی جباری اظهار داشت :در جلسه قبلی هیات مدیره در اینباره صحبت و مقرر شد سرمربی نظرش را بدهد. اگر سرمربی تاکید به استفاده از جباری داشته باشد، این بازیکن به تیم برمی گردد. ما به عنوان اعضای هیات مدیره موضعگیری خاصی نداریم. مسائل بازیکنان به کادر فنی بر می گردد.

همچنین عضو هیات مدیره استقلالدر مورد اینکه آیا وینفرد شفر دستیار جاماییکایی را به استقلال اضافه خواهد کرد، خاطرنشان کرد :  پیشنهاد این مربی مطرح شده است و باید دید چه پیش می آید.