استاندار مازندران در آغاز هفته دولت؛ رویکرد دولت مردمی‌سازی برنامه‌هاست

حرف آنلاین: استاندار مازندران گفت: رویکرد دولت مردمی‌سازی برنامه‌ها برای پیشرفت کشور بوده و با تعامل مردم و مسئولان محقق می‌‌شود.

سید محمود حسینی‌پور در آغار هفته دولت در دیدار با دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مازندران، ضمن گرامیداشت این هفته، به ویژگی‌های منحصر به فرد شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و رمز موفقیت دولت‌ را توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دانست.

وی با بیان اینکه رویکرد دولت مردمی‌سازی برنامه‌ها برای پیشرفت کشور بوده و با تعامل مردم و مسئولان محقق میشود، افزود: مدیر در حکمرانی اسلامی باید از سر تواضع به معنای واقعی در کنار مردم باشد.

حسینی پور خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در شرایطی امور کشور را در دست گرفت که خزانه دولت اعتباری برای پرداخت حقوق و دستمزد کارکنانش نداشت ولی با برنامه‌ریزی اصولی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم در تلاش است.

رفع مشکلات معیشتی مردم، مهم‌ترین راهبرد و برنامه دولت

استاندار مازندران رفع مشکلات معیشتی مردم را مهم‌ترین راهبرد و برنامه دولت سیزدهم دانست و گفت: قطعا در آینده نزدیک رفع گرفتاری‌های مردم که از دولت های قبل رسیده رقم خواهد خورد.

این مسئول با اشاره به تحولات کشور در ماه‌های گذشته آن را به نفع ایران اسلامی دانست و ادامه داد: آزادسازی سواحل را یکی از دستاوردهای ماندگار دولت در استان است که در پی آن طرح گردشگری اسلامی در سواحل و رونق اقتصادی برای استان اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: با اجرای طرح هوشمندسازی فروش نان در استان مصرف آرد حدود ۴۰ درصد کاهش یافت و دست سودجویان در این حوزه کوتاه شد.

حسینی پور از احیای ۱۱۴ واحد صنعتی راکد در ماه های گذشته در مازندران خبر داد و تاکید کرد: افزایش راه‌اندازی صنایع تبدیلی در حوزه‌های مختلف کشاورزی در استان در دستور کار است و برنامه‌ریزی اصولی برای شکوفایی ظرفیت‌های مغفول استان اقدام خواهیم کرد.

گفتنی است؛ استاندار و دیگر مسئولان ارشد مازندران در نخستین روز هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور ماه) با حضور در گلزار شهدای ملامجدالدین شهر ساری ضمن ادای احترام ، با اهدای گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های به مقام شامخ شهدا میثاق دوباره بستند.