ارتباط بین رسانه و نهادهای شهری یک ضرورت است

بابل-خبرنگار حرف: به مناسبت هفته_خبرنگار مدیر آموزش و پرورش و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل به همراه معاون دانش آموزی  و مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش این شهرستان از دفاتر بسیج رسانه و خانه مطبوعات شهرستان بابل بازدید کردند . مدیر آموزش و پرورش بابل در این  دیدار صمیمی اظهار داشت […]

3

بابل-خبرنگار حرف: به مناسبت هفته_خبرنگار مدیر آموزش و پرورش و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل به همراه معاون دانش آموزی  و مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش این شهرستان از دفاتر بسیج رسانه و خانه مطبوعات شهرستان بابل بازدید کردند .

مدیر آموزش و پرورش بابل در این  دیدار صمیمی اظهار داشت ما فقط ۱۷ مرداد را روز خبرنگار نمی دانیم زیرا وقایع و انعکاس اخبار در طول سال توسط فعالین رسانه ها در اختیار مردم قرار می گیرد. وی افزود: رسانه ها نقش اساسی  وکار ظریف حساسی در پویایی جامعه برعهده دارند .

علی نژاد ادامه داد: ارتباط بین رسانه و نهادهای شهری یک ضرورت است و باید سعی شود تا این ارتباط چه از سوی نهادها و چه رسانه تقویت گردد.وی افزود: روابط عمومی هر نهادی مهمترین نقطه_اتصال بین رسانه و آن نهاد می باشد که خوشبختانه اداره آموزش و پرورش بابل از  وجود یک روابط عمومی با ظرفیت بالایی است.

وی تصریح کرد : به علت وسعت گستره  وپویایی ونشاط خاص دانش اموزان امکانات این اداره  جوابگوی این ظرفیت نمی باشد که باید با بهره گیری از توانمندیهای  عرصه رسانه  این ظرفیتها استخراج شود .

مدیر آموزش و پرورش بابل ادامه داد: آموزش و پرورش بابل خرسند است که علاوه بر ظرفیتهای علمی در ظرفیتهای گوناگونی چون فرهنگی و ورزشی ومذهبی دارای ظرفیتهای بالایی است که از  توانمندیهای این شهرستان می باشد که با قلم اصحاب رسانه به تحریر در می آید . علی نژاد با اشاره به اینکه 400 دانش آموز بابلی موفق به کسب رتبه زیر 2 هزار در کنکور ۹۷ شدند،افزود: رتبه برتر رشته ریاضی کنکور امسال، 7 سال تحصیلی اش را در بابل گذرانده است

در ادامه این بازدید، غلامپور_ مدیرروابط عمومی آموزش و پرورش بابل هم با اشاره به افتخارآفرینی ۸ دانش‌آموز بابلی در سی و ششمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان برگزیده کشور، گفت: خوشبختانه این دانش آموزان  با  کسب 3 رتبه برتر، 3 رتبه دوم و نیز دو رتبه سومی بار دیگر برای شهر_ بابل در سطح ملی افتخارآفریدند.

وی افزود: نگاه مدیر آموزش و پرورش بابل به حوزهفرهنگ و رسانه بسیار مثبت است  و همین نگاه خوب ایشان باعث شد علیرغم همه مشغله هایی که دارند به خصوص در آستانه ثبتنام سال تحصیلی، یک فرصت دو روزه را به حوزه روابط عمومی و بازدید از چند دفتر رسانه استان و شهرستان بابل اختصاص دهند که حضور یک مدیرشهرستانی در مرکز استان، جهت تکریم هفته خبرنگار برای دفاتر رسانه استانی برای آنان بسیار جالب بود و از آن به عنوان یک حرکت ارزشمند یاد کردند.

سپس رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار افزود: رسانه و آموزش وپرورش دو رکن جدانشدنی هستند که می توان عنوان کرد که مکمل هم در رشد و بالندگی یک شهر می باشند.محمدی به  همدلی ووفاق بین اصحاب رسانه شهرستان بابل اشاره نمود و افزود: باعث دلگرمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشدکه دو تشکل قوی اصحاب رسانه در این اداره می باشد وبا این اتحاد و همدلی می توانندپیگیر مطالبات به حق این قشر باشند.