ارائه ۳۲ اثر علمی، اختراع و کتاب دانشگاه علم و صنعت در جشنواره حرکت

نایب دبیر شورای مرکزی انجمن‌های علمی دانشگاه علم و صنعت از راهیابی۳۲ اثر اعم از اختراع، کتاب، کارآفرینی در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت خبر داد.

علیرضا بیرک آبادی نایب دبیر شورای مرکزی انجمن‌های علمی دانشگاه علم و صنعت و دانشجوی رشته کامپیوتر با اشاره به وجود ۲۵ انجمن فعال در این دانشگاه عنوان کرد: تمام تلاش انجمن بر حمایت از استعدادهای دانشجویان این دانشگاه است.

وی با بیان اینکه تاکنون دستاورد و عملکردهای انجمن دو ثبت اختراع، سه جلد چاپ کتاب، برگزاری بیش از ۴ هزار ساعت ویدویو و کارگاه‌های آموزشی بوده است، افزود: در این انجمن ۱۵۰ دانشجوی کارشناسی فعال هستند.

بیرک آبادی ادامه داد: در این دوره جشنواره ۳۲ اثر اعم از دو ثبت اختراع، سه جلد کتاب، سه مورد کارآفرینی، حضور یافته است.

این دانشجوی فعال ادامه داد: انجمن این دانشگاه طی سه سال اخیر پشت‌سر هم حائز رتبه اول شده و امسال نیز امیدوار به کسب رتبه برتر است اگرچه دانشجویان با وجود کسب رتبه از سوی دانشگاه مورد توجه قرار نمی‌گیرند و بهایی به دانشجویان داده نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود دانشگاه به این دانشجویان فعال توجه تا دیده شود یعنی در مرحله اول معاونان وزیر حمایت و در مرحله دیگر خود دانشگاه به حمایت طرح‌ها ورود یابند، اظهار کرد: این جشنواره موجب حمایت دانشجویان می‌شود تا طرح‌ها و اختراعات آنها مورد کابردی قرار بگیرد.