ادعائی در مورد شکار بچه گرگ/اجتماعی برای حمله به نهادهای قانونی/معرکه گیری کیروشی پور داد وزیر را هم در آورد

حرف آنلاین: *ادعائی در مورد شکار بچه گرگ! پایگاه خبری شبکه فاکس نیوز آمریکا (Foxnews)، با انتشار گزارشی مدعی شد ایران از حزب الله خواسته است که فرزندان نتانیاهو را هدف قرار دهد. بر اساس اخبار منتشره از باشگاه خبرنگاران،در این گزارش که تحت عنوان “ایران خواستار ترور فرزندان نتانیاهو شد” منتشر شد، آمده است: […]

حرف آنلاین:

*ادعائی در مورد شکار بچه گرگ!

پایگاه خبری شبکه فاکس نیوز آمریکا (Foxnews)، با انتشار گزارشی مدعی شد ایران از حزب الله خواسته است که فرزندان نتانیاهو را هدف قرار دهد.

بر اساس اخبار منتشره از باشگاه خبرنگاران،در این گزارش که تحت عنوان “ایران خواستار ترور فرزندان نتانیاهو شد” منتشر شد، آمده است: «ایران، متحدان تروریست خود را به هدف قرار دادن فرزندان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل تشویق کرد؛ این کار با انتشار اطلاعات شخصی از جمله عکس هایی که در آن فرزندان نتانیاهو، هدف تک تیراندازها قرار گرفته اند، صورت گرفت؛ در این عکس ها فرزندان نتانیاهو اعلام کرده اند: “ما باید منتظر شکار شدن توسط حزب الله باشیم”.» فاکس نیوز همچنین نوشت: «انتشار اطلاعات شخصی و بیوگرافی فرزندان نتانیاهو، به دنبال حمله هوایی هفته گذشته اسراییل که موجب کشته شدن چند تن از رهبران برجسته حزب الله و یک فرمانده ایرانی شد، صورت گرفت.» در انتهای این خبر آمده است: «این اطلاعات در اصل به زبان فارسی در یک پایگاه ایرانی وابسته به سپاه پاسداران منتشر شد و پس از آن به سرعت در خبرگزاری دولتی فارس بازنشر داده شد.»

گفتنی است پس از حمله مستقیم بالگردهای رژیم صهیونیستی به دو اتومبیل متعلق به حزب الله لبنان و در نتیجه به شهادت رسیدن سردار الله دادی به همراه شهید جهاد مغنیه فرزند25 ساله شهید عماد مغنیه و برخی دیگر از همراهان ، سید حسن در تهدیدی 2کلمه ای به اسرائیل گفت که پناهگاهتان را مهیا کنید. اولین نشانه های این تهدید دبیرکل حزب الله لبنان در به هلاکت رسیدن 17 نظامی صهیونیست در منطقه شبعا توسط نیروهای مقاومت بود.

*اجتماعی برای حمله به نهادهای قانونی!

اجتماعات اصلاح‌طلبان این روزها به محفلی برای هجمه به نهادها و مراجع قانونی کشور بخصوص شورای نگهبان تبدیل شده است.

بر اساس اخبار منتشره از باشگاه خبرنگاران، هنوز چند هفته‌ای از گردهمایی اصلاح‌طلبان در کانون توحید تهران و حمله همه‌جانبه آن‌ها به شورای نگهبان نگذشته بود که  اواخر هفته گذشته ، برخی عناصر این جناح سیاسی از فرصت کنگره حزب مردم سالاری نهایت سوءاستفاده را بردند و بار دیگر ادعاهای کذایی خود نهاد متولی امر نظارت بر انتخابات را به زبان آوردند. این کنگره در شرایطی در تالار آدینه تهران برگزار شد که از ترکیب و چینش مدعوین و سخنرانان این همایش می‌شد به ماحصل و نتیجه آن پی‌برد، نتیجه‌ای که چیزی جز تکرار اتهام‌زنی‌ها و هجمه پراکنی‌ها به شورای نگهبان و زیر سوال بردن صلاحیت این مرجع قانونی برای نظارت بر امر انتخابات و احراز صلاحیت کاندیداها نبود.”اصلاح‌طلبان این روش احراز صلاحیت را قبول ندارند”؛ این بخشی از اظهارات موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات در همایش روز پنج شنبه است؛ وی که گویا از سوی خاتمی مسئولیت یافته که در اجتماعات اصلاح‌طلبان حاضر شود و امیال سیاسی رئیس ورشکسته دولت اصلاحات را در قالب مطالبات اصلاح‌طلبان جا بزند، در همایش روز پنجشنبه بار دیگر به شورای نگهبان تاخت و تلویحا مشروعیت و صلاحیت این نهاد قانونی  را برای نظارت بر امر انتخابات و احراز صلاحیت‌ها زیر سوال برد. موسوی‌لاری در شرایطی اقدام به زیر سوال بردن شورای نگهبان و احراز صلاحیت نامزدهای انتخاباتی از سوی این شورا می‌کند که خود در کسوت تصدی وزارت کشور سابقه برگزاری حداقل دو انتخابات مهم (مجلس هفتم و ریاست جمهوری نهم) را دارد و نیک می‌داند که برگزاری انتخابات در ایران بدون وجود هیئت‌های نظارتی منتسب به شورای نگهبان عملا غیرممکن است. سخنران دیگر کنگره روز پنج شنبه حزب مردم سالاری که او هم به مانند موسوی‌لاری نوک تیز پیکان انتقاداتش را به سمت شورای نگهبان نشانه گرفت، کسی جز “رسول منتجب‌نیا” قائم مقام حزب نیمه تعطیل اعتماد ملی نبود؛ منتجب‌نیا البته برای شبهه‌افکنی در فرآیند انتخابات تنها به تخریب شورای نگهبان قناعت نکرد و هیئت‌های اجرایی انتخابات را نیز زیر سوال برد؛ وی پس از آنکه مجریان انتخابات در دولت گذشته را به تنگ نظری متهم کرد، به نوعی به دولت جدید هشدار داد که بدنه وزارت کشور را از عوامل دولت گذشته تصفیه کند! اما از میان سخنرانان کنگره روز پنج‌شنبه حزب مردم سالاری، اظهارات “محسن رهامی” پیرامون فرآیند احراز صلاحیت کاندیداهای انتخاباتی از سوی شورای نگهبان، بسیار قابل تامل بود؛رهامی که مسئولیت کمیته انتخاباتی اصلاح‌طلبان را نیز برعهده دارد، در اظهارنظری عجیب، نحوه احراز صلاحیت‌های شورای نگهبان را اینچنین زیر سوال برد: “این چه فیلتری است که جلالی‌زاده‌ها از آن رد نمی‌شوند”! واقعا  اصلاح‌طلبان از هجمه به شورای نگهبان و تخریب این نهاد قانونی چه هدفی را دنبال می‌کنند؟ شاید در وهله نخست، چنین به نظر برسد که آن‌ها به دلیل سیاهه ننگین و آمیخته با خیانت برخی چهره‌های سرشناس خود و بیم از رد صلاحیت آن‌ها، ازهمین حالا پروژه تحت فشار قرار دادن اعضای  شورای نگهبان را در دستور کار قرار داده‌اند.

گفتنی است “جلالی‌زاده” که “رهامی” برای او سینه چاک می‌کند و از رد صلاحیت او توسط شورای نگهبان آه و فغان سر می‌دهد، از اعضای حزب منحله مشارکت محسوب می‌شود که در زمره متحصنین مجلس ششم قرار داشت؛ در کارنامه وی سابقه بازداشت به اتهام تبلیغ علیه نظام و دامن زدن به  اختلافات فرقه ای نیز به چشم می خورد.

*معرکه گیری  کیروشی پور داد وزیر را هم در آورد!

مجری یکی از برنامه های پربیننده  ورزشی تلویزیون، در حالی که انتظار می رفت عملکرد سرمربی خارجی تیم ملی فوتبال را مورد بررسی دقیق قرار دهد.

بر اساس اخبار منتشره از دانا ،عادل فردوسی پور در برنامه 90 همانطور که پیش بینی می شد به طرز ماهرانه و زیرکانه ای از سرمربی پرتغالی- مورزامبیکی دفاع کرد! مجری برناماه 90 خیلی دوست ندارد نتایج تیم ملی را در جام ملت ها به چالش بکشد و عینک خوش بینی و مثبت اندیشی زده است. به قول محمد مایلی کهن او پنجشنبه شب یک کی روشی پور تمام عیار بود!  چطور فردوسی پور که خود را علامه دهر فوتبال می داند مقابل حرف های حیرت انگیز کی روش سکوت کرد. وقتی سرمربی تیم ملی گفت مالکیت توپ مهم نیست! چرا چیزی نگفت؟! آقای فردوسی پور واقعا مالکیت توپ در فوتبال امروز مهم نیست؟! یعنی بارسلونا نمی داند که مالکیت توپ و بازی زیبا ارزش و امتیاز ندارد و فقط باید یک گل زد و دفاع کرد؟! اقای فردوسی پور واقعا اگر یک مربی ایرانی همین نتایج را گرفته بود بازهم اینگونه مقابلش می نشستی و به زمین و زمان متلک می انداختی جز خود کی روش؟! به مجتبی جباری ، محمد مایلی کهن، امیر قلعه نویی وتمامی ملی پوشان استقلال متلک انداختی اما یکبار از سرمربی تیم ملی نپرسیدی اقای کی روش در کجای دنیا سرمربی تیم ملی بعد از باخت به یک خبرگزاری حمله می کند و دلیل باختش را تیتر و مصاحبه یک خبرگزاری می داند؟! کجای دنیا مترجم و همراه سرمربی تیم ملی به یک روزنامه نگار بعد از باخت حمله ور می شود؟! حداقل از هم صنفی هایت دفاع می کردی!؟ عادل فردوسی پور چرا از سرمربی نپرسید یک دلال بین المللی چرا همه کاره تیم ملی شده است؟! چرا این دلال هم در جام جهانی و هم در جام ملت ها مدام در اطراف تیم ملی پرسه زد؟ در رختکن تیم ملی ازادانه حضور داشت ! از سوی دیگر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در همین ارتباط عنوان نمود: کشورهای توسعه یافته اهمیتی به ورزش قهرمانی نمی‌دهند و به سمت ورزش همگانی رفته‌اند و ورزش قهرمانی را به بخش خصوصی سپرده‌اند رویکرد وزارت ورزش هم همین است که به ورزش همگانی بها بدهد.وی ادامه داد: با این حال شاهد هستیم که در رسانه ملی دو سه ساعت از وقت مردم را به یک رشته خاص اختصاص می‌دهند( برنامه ۹۰ و عادل فردوسی پور که پنجشنبه شب سه ساعت به تیم ملی و عملکرد کی‌روش پرداخت منظور وزیر بود.) که مشکلی از ما حل نمی‌کند. در حالی که معضلات زیادی داریم که اگر به آنها بپردازیم شاید به نفع ورزش باشد.