اجرای روكش آسفالت محور روستايي ورازان شهرستان نور

رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نور از روكش آسفالت محور روستايي “ورازان ”  به طول 1/1كيلومتر اين شهرستان با اعتباري بالغ بر 1600 ميليون ريال خبر داد. به گزارش روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، مسعود رامی ضمن اشاره به اين مطلب […]

5

رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نور از روكش آسفالت محور روستايي “ورازان ”  به طول 1/1كيلومتر اين شهرستان با اعتباري بالغ بر 1600 ميليون ريال خبر داد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، مسعود رامی ضمن اشاره به اين مطلب افزود : راه ساخته شده و تحت بهره برداري با گذشت زمان و با توجه به شرايط جوي و طبيعي ، حجم رفت و آمد ، بارهاي وارده و مشخصات فني و اجرائي اوليه، نياز به نگهداري و رفع خرابي داشته بنابراين ضرورت دارد با آغاز بهره برداري از هر راهي عمليات نگهداري نيز بصورت مستمر در تمام مدت  به انجام رسد تا ضمن افزايش عمر راه از متلاشي شدن و خرابي زودرس آن جلوگيري شود.

وي تصريح نمود  : از اين رو اين اداره در راستاي برنامه ها و اهداف خود در زمينه حفظ و نگهداري رويه راههاي تحت پوشش خود اقدامات گسترده اي را در دستور كار خود داشته كه از جمله آنها مي توان به عمليات روكش آسفالت محور ” ورازان ” به طول 1/1 كيلومتر و با هزينه اي بالغ بر 1600 ميليون ريال اشاره نمود.

رامی افزود: با بهسازي و ايمن سازي محور روستايي مذكور تعداد 166 خانوار از نعمت يك راه ايمن و استاندارد بهره مند شدند.

گفتنی است طول كل محور ” ورازان ” 7 كيلومتر بوده و بهسازي آن بعنوان يكي از مهمترين راه هاي شهرستان نور با جاذبه گردشگری در دستور كار اين اداره كل قرار دارد.