آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شد

حرف آنلاین: مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مازندران امروز در دفتر نمایندگی ولی فقیه در مازندران برگزار و حجت الاسلام شریف تبار جایگزین حجت الاسلام شکریان پس از دو دهه سابقه خدمت شد. در این مراسم، حجت الاسلام محمد قمی نماینده مقام معظم رهبری و رییس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: […]

حرف آنلاین: مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مازندران امروز در دفتر نمایندگی ولی فقیه در مازندران برگزار و حجت الاسلام شریف تبار جایگزین حجت الاسلام شکریان پس از دو دهه سابقه خدمت شد.

در این مراسم، حجت الاسلام محمد قمی نماینده مقام معظم رهبری و رییس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: این استان سابقه مجاهدت و رشادت‌ها و اتفاقات شکوه‌مند زیادی است.

وی با بیان اینکه مفتخرم که به این استان آمده‌ام، افزود: ستاد خیلی محکم حامی آقای شریف تبار است و تمیدواریم در استان اتفافات موثر رو به جلو خواهد افتاد.

قمی افزود: در این نبرد و نزاع فرهنگی زیر آتش تبلیغاتی دشمن باید محکم بایستیم ما در عهدی که با شهدا و رهبر داریم مصمم هستیم، کار جدی است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما روحانیون را ثابت قدم میدانیم این استان خاک حاصلخیزی دارد مدیران ملی پرورش داده برگشت ایشان به استان با اخلاص ولی مصمم همراه خواهد بود.

این مسئول گفت: امیدواریم به فضل خداوند عالم آنگونه که تحقق میرود در این مواجه فرهنگی سخت و پیچیده امرور نقش آفرینی کنند، دشمن امروز بیش از اقتصاد کار می‌کند.

وی خواستار یک اراده واحد نیرومند در مقابل تبلیغات سودشمن شد و تاکید کرد: این مهم فردایی متفاوت خواهد ساخت.

در ادامه این مراسم مراسم تودیع و معارفه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی در مازندران ضمن ابراز خرسندی، گفت: تبلیغ در نظام انقلاب اسلامی بسیار مهم است جریان تبلیغ از دوران امام راحل آغاز و تا امروز وجود دارد امروز در این پیچ و خم‌های مهم تاریخی مسیر را ادامه خواهیم داد.

وی افزود: بنده به عنوان یک سرباز و خادم در این مسیر حرکت خواهم کرد، آغاز کارم با مدد شهدا، اساتید و علمای استان صورت خواهد گرفت.

در پایان، حجت الاسلام قمی، حجت الاسلام حزیراوی معاون سازمان تبلیغات اسلامی، نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار مازندران با اهدای لوح یادبود از زحمات حجت الاسلام ناصر شکریان تقدیر و حجت الاسلام شریف تبار را به‌عنوان رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی معرفی کردند.