اجرای عملیاتی سند تحول بنیادین، اولویت آموزش و پرورش مازندران
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با تأکید بر اجرای عملیاتی سند تحول بنیادین، از عزم جدی این دستگاه برای تحول همهجانبه در آموزش خبر داد.
فریدون کلبادینژاد در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان عباسآباد، بر لزوم تحقق نقشه راه سند تحول بنیادین تأکید کرد و گفت: تحول در ساختار آموزشی، توسعه عدالت آموزشی، ارتقای مدیریت آموزشگاهی، و تقویت حوزههای علمی، فرهنگی و پرورشی از برنامههای اصلی آینده است.
وی همچنین با اشاره به اهمیت وفاق ملی و نقش کلیدی رهبری در مقابله با تهاجمات اخیر دشمن، افزود: انسجام ملی و توانمندی دفاعی ایران، نقشههای استکبار را خنثی کرد.
کلبادینژاد در بخش دیگری از سخنانش، اجرای طرح «نماد» را برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در مدارس ضروری دانست و بر نقش مؤثر تشکلهای دانشآموزی در این حوزه تأکید کرد.
وی در پایان از خیرین، مسئولان محلی و تمامی حامیان تعلیم و تربیت در شهرستان عباسآباد قدردانی کرد.
افتتاح ۲۷ پروژه آموزشی در مازندران همزمان با هفته دولت
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، فریدون کلبادینژاد، در جریان سفر دو روزه خود به شهرستان عباسآباد، از افتتاح ۲۷ پروژه آموزشی در هفته دولت امسال خبر داد و اعلام کرد: سایر پروژههای نیمهتمام نیز تا دهه فجر به بهرهبرداری خواهند رسید.
وی در دیدار با امام جمعه عباسآباد، با تأکید بر نقش حیاتی آموزش و پرورش در توسعه منطقهای و ملی، افزود: باید با تکیه بر ظرفیتهای بومی و ارتقاء کیفیت آموزشی، زمینه رشد علمی دانشآموزان را فراهم ساخت.
کلبادینژاد سه اصل عدالت آموزشی، کیفیتبخشی به برنامهها و شایستهسالاری را محور تحول آموزش و پرورش مازندران برشمرد و خاطرنشان کرد: مدارس، نهفقط محل آموزش، بلکه کانون اندیشههای نو و خلاق هستند.
وی با اشاره به ضرورت تعامل هوشمندانه با نسل امروز، بهرهگیری از فناوریهای نوین، هوش مصنوعی و سامانههای هوشمند را راهی مؤثر برای برقراری ارتباط با دانشآموزان دانست.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران همچنین از برنامهریزی برای ارتقاء سطح علمی و مهارتی ۳۴ هزار معلم این استان از طریق برگزاری دورههای تخصصی خبر داد و در پایان، بر نقش مشارکت نهادها، خیرین، خانوادهها و تلاش دانشآموزان در پیشبرد اهداف آموزشی تأکید کرد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0