آمادگی شستا در سرمایه گذاری صنایع چوب و کاغذ مازندران

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی شستا از سرمایه گذاری بیشتری در صنایع چوب و کاغذ مازندران خبرداد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ مهندس ابراهیم بازیان مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی شستا در بازدید از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با اشاره به ضرورت حمایت دستگاه مطبوع خود از این مجموعه عظیم صنعتی ، گفت : شستا آمادگی دارد تا سرمایه گذاری بیشتری در این مجموعه صنعتی کند.

وی افزود : خودکفایی در تولید کاغذ بسیار با ارزش است و کمک خواهیم کرد تا طرح های توسعه در این شرکت اجرا شود .

ابراهیم بازیان با بیان اینکه اگر تلاش نمائیم اعتماد مردم را در استفاده از محصولات داخلی جلب نمائیم، تصریح کرد : آینده بهتر و مطمئن تری برای جامعه قابل تصور خواهد بود.

بازیان اظهار کرد : شرکت های زیر مجموعه شستا نباید تنها به فکر حفظ وضع موجود باشند و باید برای بالا بردن کیفیت و دستیابی به خودکفائی تلاش نمایند.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری شستا تاکید کرد : رویکرد جدید مدیریت این شرکت در تولید مستمرکاغذ چاپ و تحریر برای دانش آموزان این کشور بسیار با اهمیت است و تلاش مدیران این مجموعه برای پایداری تولید کاغذ چاپ و تحریر در شرایط سخت اقتصادی نشان از حمیت و اراده ای قوی است که انشاالله به فضل خداوند به خودکفائی در تولید این محصول خواهد شد.

او ادامه داد : آمادگی داریم تا با سرمایه گذاری لازم این صنعت مهم و عظیم را در منطقه احیا نمائیم.

شایان ذکر است ؛ شرکت چوب و کاغذ مازندران بزرگترین تولید کننده کاغذ چاپ و تحریر در کشور است که در سالجاری 45 هزار تن کاغذ چاپ و تحریر تولید و ضمن تامین 70 درصد از کاغذهای کتب درسی دانش آموزان بخش اعظمی از نیاز حوزه منتشر را نیز تامین نموده است.