آقای فلاح؛این آقا فرماندار شماست؟!

حرف آنلاین: مطالعه اظهارات عجیب و غریب مدیر ارشد یکی از شهرستانها ی شرقی استان، این سوال را  در ذهن شکل می دهد که آیا این فرد فرماندار دولت حجت الاسلام حسن روحانی است؟! بر اساس اخبار منتشره از نکا آنلاین، رحیم قاسمی طوسی سرپرست فعلی فرمانداری شهرستان نکا  در جلسه ی تشریح و تبیین […]

حرف آنلاین:

مطالعه اظهارات عجیب و غریب مدیر ارشد یکی از شهرستانها ی شرقی استان، این سوال را  در ذهن شکل می دهد که آیا این فرد فرماندار دولت حجت الاسلام حسن روحانی است؟!

بر اساس اخبار منتشره از نکا آنلاین، رحیم قاسمی طوسی سرپرست فعلی فرمانداری شهرستان نکا  در جلسه ی تشریح و تبیین برنامه های دهه مبارک فجردر اظهار نظری منفعلانه و واداده  با تمجید از رسانه‌های غربی متذکر شد: «رسانه‌های غربی، ارتباط عمیقی با مردم دارند و این ارتباط عمیق، نشات گرفته از راستگویی و نیک افکاری رسانه‌ها است، در واقع راستگویی، به عنوان مهمترین اصل انسانیت در جامعه هدف مورد توجه قرار می‌گیرد»! ظاهرا آقای سرپرست نمی داند و یا نمی تواند بداند که همین به اصطلاح رسانه های راستگو! با جعل اخبار و حقایق و نیز ساختن دروغ های آشکارتر از هر عیان چه بر سر بشریت آورده  و می آورند. وی با بی تدبیر خواندن دولت قبل ادامه داد: «با توجه به اینکه دراین برهه کنونی، دولت روزهای سختی را سپری می‌کند، دولت باید به عنوان مسئول، پاسخگوی مردم باشد، چرا که هشت سال بی‌تدبیری در جامعه، سبب نگرانی ، دلسردی و نا امیدی مردم شده بود». سرپرست فرمانداری نکا که  پیش تر رسانه های غوغاسالار غربی را راستگو! خوانده بود در ادامه با دروغ نامیدن مطالب رسانه های منتقد،  اظهارداشت: «دولت در این روزها تحت فشار فراوانی از سوی رسانه‌ها قرار دارد و دروغ های فراوانی را از روزنامه ها و سایت‌ها می‌شنود که جای تاسف دارد». طوسی  که دقایقی قبل  با عدم احترام! به عملکرد  نا امید کننده! دولت قبل، در دستورالعملی الزام آمر! و تکلیفی! خطاب به رسانه ها منتقد گفت: «دیگر این دولت روی کار آمد و لذا باید به آن و عقاید آن احترام بگذاریم». وی در ادامه با قیاس پیاده روی ظریف با کری با موضوع مک فارلین گفت: «در جریان «مک فارلین»، عده‌ای قصد استیضاح و مواخذه دکتر ولایتی در مجلس را داشتند که شخص امام با تندی با آنان برخورد کرد و با بیان اینکه حال که در ماجرای مک فارلین پیروز شده‌اید، نیازی به چنین اقداماتی وجود ندارد». ظاهرا جناب سرپرست بازهم فراموش کردند که این موضوع در زمانی اتفاق افتاد که فرزندان غیور ملت سرفراز ایران اسلامی در جبهه های جنوب و غرب در حال نبرد سخت و نابرابر با تمامی کفر بودند و اقتضائات زمان جنگ می طلبد تا همدلی مسئولان قوای سه گانه در پشت جبهه بیش از موضوعات دیگر خود را نشان دهد تا موجبات  تضعیف روحیه رزمندگان فراهم نشود لذا استیضاح در چنین شرایطی آنهم استیضاح وزیر خارجه اصلا محلی از اعراب ندارد. قاسمی طوسی در ادامه در اظهاراتی کنایه آمیز می گوید:« این داستان انرژی هسته‌ای هم ختم به خیر می‌شود،حالا دیگران تمارض کردند و برای امام زمان قاشق می‌گذاشتند و برنج می‌آوردند، اما این هم نیست که بعد ختم به خیر شدن هسته‌ای، آن‌ها دست بردارند»! وی با انتقاد از منتقدین پیاده روی ظریف با جان کری خاطرنشان کرد: «اصل ماجرا این است که قرار است اتفاقی در مسیر بیفتد، چرا عده‌ای اصل را فراموش کرده و به حاشیه می‌پردازند، چرا این ایرادها را می‌گیرند». این مسئول در ادامه‌ی انتقادات خود در سخنان سخیفی  که در شان فرماندار دولت حجت الاسلام حسن روحانی نیست افزود: «همین افراد احساس می‌کنند که اسلام فقط همین 5 نفری که نمی‌فهمند، هستند و فقط خودشان دین را می‌فهمند و با گذاشتن 4 تا …!، می‌خواهند همه چیز را ثابت کنند و تصور می‌کنند باقی، چیزی از دین نمی‌فهمند»! نماینده موقت دولت در نکا به همین هم قانع نشد وادامه داد: «به معنای کامل‌تر، دین در شعور انسان‌ها واقع شده و به‌عنوان حقیقت مقام زندگی است، مگر می‌شود با …! گذاشتن، دم از دین زد، لذا نباید دشمنان را دست کم گرفت»!

در اینجا روی سخن با این فرد به اصطلاح اصلاح طلب نیست بلکه روی سخن با مدیریت ارشد استان است. براستی آیا دکتر فلاح می داند که نماینده دولت در شهرستان نکا چه می کند و چه می گوید؟!  مگر سرپرست فرمانداری نکا نباید با ایجاد وفاق و همدلی دربین مردم و مسولین ، بدنبال رفع مشکلات عدیده این شهرستان  بوده و به جای  ورود در بحث های حاشیه ساز، پیگیر کاهش مشکلات مردم شریف نکا بویژه جوانان فهیم این منطقه که جویای اشتغال برای شکل دادن یک زندگی آرام هستند باشد؟!  مگر مدیر مذکور نماینده دولتی نیست که در راس آن یک عالم دینی قرار دارد پس چگونه به خود جرات و حق می دهد اینچنین به دین داران و منتقدان دین مدار سیاست خارجی بتازد؟!آیا براستی استاندار بی حاشیه و آرام مازندران به این فرد مجوز داده تا چنین عبارات دور از شان یک مدیر را آنهم در جلسه ای رسمی بر زبان جاری سازد؟! “حرف” از سلامت اعتقادی و انقلابی فرد اول و دوم استان آگاه است اما آیا نباید این توقع را از این دو برادر داشت که تا برخوردی قاطع با سرپرست موقت فرمانداری نکا داشته باشند؟ به یقین طرح مواردی از این دست توسط یک مدیر در شرایطی که استان به آرامش و پرهیز از حواشی  نیاز جدی دارد تنها باعث از بین رفتن فرصت ها خواهد شد.

*نظریه ای مستهجن برای ایجاد انحراف!

 “برایک” نظریه پرداز غربی که در دانشگاه های اروپایی تدریس می کند تولید و انتشار فیلم های مستهجن در میان دختران و زنان کشورهای اسلامی را راهی برای غلبه بر این کشورها عنوان کرد.

بر اساس اخبار منتشره از  دانا، روز شنبه  بخشی از مهم‌ترین عناصر و شبکه‌های فعال در اینترنت که مأموریت ترویج فساد در میان دختران و زنان ایرانی  را در دستور کار خود داشتند شناسایی و تعدادی از آن‌ها دستگیر شدند. این شبکه با سوء استفاده از بستر اینترنت و با حمایت پنهان و غیر مستقیم دولت‌های غربی، توانسته بود طی 2 سال فعالیت در پوشش موضوعات فرهنگی – اجتماعی، در قالب حدود 350 صفحه، تعداد قابل توجهی از کاربران را در شبکه اجتماعی فیس‌بوک مخاطب خود قرار دهد. این شبکه عموماً در جریان‌های رسانه‌ای که بیگانگان هدایت آن را به عهده داشتند، مورد سوء استفاده دستگاه رسانه‌ای ضد انقلاب قرار می‌گرفته است. در همین رابطه یک منبع مطلع گفت که این شبکه ها با جذب دختران و زنان جوان به ویژه دختران شهرستانی، زمینه قاچاق این دختران به کشورهای حاشیه خلیج فارس را فراهم می‌کردند که در ادامه با انتشار فیلم‌های غیر اخلاقی از آنها، آبروی این افراد ریخته شده و دیگر نمی‌توانستند به کشور باز گردند وبعد ازآن ،  این دختران و زنان مجبور به تن به هر کاری بودند.  جالب اینجاست  ریچارد داوکینز نظریه پرداز غربی و استاد دانشگاه آکسفورد هم با تاکید بر نشر فحشا در فضاهای مجازی از جمله لاین، واتس آپ ، وایبر و… عنوان کرد که باید با انتشار گسترده فیلم های مستهجن ، آنان را  به چالش کشید. داوکینز در ادامه گفته است که باید با تولید فیلم‌های مستهجن و غیر اخلاقی، بانوان در کشورهای مسلمان را به حاشیه و چالش کشاند تا از این طریق بتوان بی‌بند و باری را در کشورهای مسلمان رواج داد. وی با تشریح برنامه خود برای کشورهای اسلامی به ویژه ایران گفته است که از این طریق می‌توان به باورهای اعتقادی و مذهبی زنان در کشورهای مسلمان وارد شد و این باورها که تاکنون در آنها نهادینه شده بودند را به چالش کشید. ایندیپندنت در واکنش به این اظهارات داوکینز اعلام کرده است که هدف اصلی داوکینز ایران بوده تا از این طریق فرهنگ مردمان این کشور به ویژه زنان را تغییر داد.

گفتنی است با توجه به برنامه غرب برای نفوذ در اعتقادات جوانان رسیدگی به تولیدات غیراخلاقی و سوء استفاده‌هایی از این دست از سوی عاملان غربی در کشور بیشتر از گدشته روشن می‌شود. متأسفانه با عدم برنامه ریزی مسئولان مربوطه در وزارت ارتباطات و همچنین سهل الوصول بودن این شبکه‌های اجتماعی برای جوانان امروز و نیز بسیاری از مردان و زنان متاهل ،‌ مشکلات اخلاقی بسیاری برای آنها که  از عواقب شوم حضور بی قید و بند در این شبکه ها متاسفانه غافل هستند به وجود آمده است.

*جای هنرمندان دیگر خالی بود!

هنرپیشه معروف و محبوب تلویزیون و سینما با حضور در مراسم گرامیداشت شهدای اخیر در حمله بالگردهای رژیم صهیونیستی خود را یک حزب اللهی دانست.

بر اساس اخبار منتشره از رجا ،  “مهران غفوریان” بازیگر سینما و تلویزیون که در عرصه طنز و کمدی از دهه 70 تاکنون توانسته  محبوبیت فوق العاده ای را در میان مردم کسب کند در همایش “جهاد ادامه دارد” ویژه گرامیداشت شهید جهاد مغنیه و سردار شهید الله دادی حضور پیدا کرد. روایت خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس در این زمینه جالب است. خبرنگار مذکور اینگونه نوشته است: « در روز یادبود شهدای قنیطریه، جهاد مغنیه و سردار شهید الله دادی در سالن وزارت کشور دیدیم که مهران غفوریان بازیگر مشهور طنز و کمدی ایران وارد شد و در ردیف اول کنار جهادگران عرصه مبارزه با استکبار، نشست. عکاسان و فیلمبرداران لنز دوربین‌های خود را به طرف او گرفتند. هنگام مداحی حاج سعید حدادیان بود که به چهره او نگاه می‌کردم آن زمان که از سر بریده حضرت اباعبدالله الحسین(ع) می‌خواند، چشمانی که همیشه مردم را به خنده وادار می‌کرد پر از اشک‌هایی بود که انگار چندین سال است که حبس شده‌اند. در ادامه هم با نهایت توجه به سخنرانی سرلشکر پاسدار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گوش فرا داد. منتظر شدم که او از سالن خارج شود و فراغتی برای یک سوال در مورد علت آمدنش را پیدا کنم . در اواسط اجرای حامد زمانی بود که او همراه با یک عده‌ای که دوست داشتند با مهران غفوریان عکس یادگاری بگیرند در لابی وزارت کشور حاضر شد. در جریان گرفتن عکس زنی را دیدم که با یک احساس قشنگی خطاب به این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: “شب گذشته داشتم فیلم سینمایی “گدایان تهران” که شما در آن نقش زیبا و موثری ایفا کردید را با خانواده تماشا می‌کردیم و اصلاً فکر نمی‌کردم با شایعاتی که پشت سر شما وجود دارد، جنابعالی را این جا ببینم. ولی بسیار خوشحالم و افتخار می‌کنم که آثار هنری شما را چه در تلویزیون و چه سینما دنبال کرد” من که شاهد و ناظر این صحنه بودم از مهران غفوریان پرسیدم برای مخاطبین ما جالب است بدانند چرا امروز در این مراسم حضور پیدا کردید؟ آیا صرف همان دعوت ساده‌ای است که به آن اشاره کردید. مهران غفوریان با همان تبسّم همیشگی این‌گونه پاسخ داد: “وقتی در رسانه‌ها تصاویر شهادت برخی از مدافعین حرم خصوصاً همان سرداری که تروریست‌ها سرش را از تنش جدا کرده بودند(سردار اسکندری) و همچنین جنایت‌های دیگری که امروز در عراق و سوریه انجام می‌شود را منتشر کردند، بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم و همواره این دغدغه برایم بوجود آمده بود که بتوانم به عنوان یک مسلمان کاری انجام بدهم و این کمتر کاری بود که می‌توانستم انجام دهم.” وی در ادامه خاطرنشان کرد: “بالاخره ما بچه حزب اللهی هستیم. باید هنرمندان و سینماگران که خوشبختانه از محبوبیت خاصی در میان مردم برخوردارند از این حرکت‌ها و اقدامات رزمندگان جبهه مقاومت که به دنبال برقراری امنیت مردم جوامع اسلامی هستند، حمایت و پشتیبانی ویژه‌ای داشته باشند”  مهران غفوریان در خاتمه اعلام کرد: “تشکر می‌کنم از همه آن‌هایی که برای امنیت مردم در ایران و کشورهای اسلامی تلاش می‌کنند و همچنین دوستانی که بنده را قابل دانستند و برای حضور در این مراسم دعوت کردند. حقیقتاً افتخار می‌کنم که در این مراسم حضور داشتم” براساس این گزارش، اتفاق جالبی که در هنگام عکس گرفتن با مهران غفوریان افتاد این بود که پرچم ابناء الخمینی که حزب الله لبنان در هنگام پیروزی و موفقیت آن را برافراشته می‌کند را در مقابل خود گرفت و در این حالت با مردم مشتاق و دوستدار فرهنگ و هنر عکس یادگاری گرفت.