آغاز فعالیت گروه تخصصی مضمار مازندران از مناطق محروم پشتکوه ساری

حرف آنلاین: مسئول قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی دهستان پشتکوه از آغاز فعالیت گروه تخصصی مضمار نوجوان سازمان بسیج دانش آموزی استان در روستاهای سطح یک این قرارگاه خبر داد. عادل الندانی با اشاره به این نکته که روستاهای کردمیر، کوات، قلعه سر و مالخواست از دهستان پشتکوه ساری، زلت و پجیم از دهستان […]

حرف آنلاین: مسئول قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی دهستان پشتکوه از آغاز فعالیت گروه تخصصی مضمار نوجوان سازمان بسیج دانش آموزی استان در روستاهای سطح یک این قرارگاه خبر داد.

عادل الندانی با اشاره به این نکته که روستاهای کردمیر، کوات، قلعه سر و مالخواست از دهستان پشتکوه ساری، زلت و پجیم از دهستان شهدای بهشهر و توساکتی و گلعلی آباد از دهستان سه هزار تنکابن در سال جاری بعنوان روستاهای سطح یک این قرارگاه انتخاب شدند و در گام نخست در حوزه تعلیم و تربیت و هماهنگی با سازمان بسیج دانش آموزی استان این گروه تخصصی جهادی فعالیت خود را آغاز کرد.

الندانی در ادامه افزود: بازدید میدانی از وضعیت موجود روستاها، پایش اطلاعات،شناسایی و استعدادیابی در گام نخست در حوزه ی دانش آموزی، و در گام دوم مهارت افزایی و رشد این استعدادها و در گام سوم خانواده که مبنای اصلی این الگوی ویژه می باشد توسط این گروه تخصصی و پژوهشی صورت می پذیرد.

عادل الندانی از ریاست محترم سازمان بسیج دانش آموزی استان به جهت همراهی ویژه ی ایشان و نیز قدردانی از مسئولین این روستاها، مدیران مدارس مربوطه و خانواده های دانش آموزان که شرایط را به نحو احسن برای هر چه بهتر برگزار کردن این برنامه های تخصصی فراهم کردند و ما را میهمان سفره های افطاری ساده ولی پر از محبت خود کردند قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: این گروه تخصصی جهادی که برای نخستین بار به این شیوه در ۸ نقطه ی محروم استان در حوزه های خانواده، زنان، سلامت(درمان) و دانش آموز کار خود را آغاز کرد، می کوشد تا با پایش اطلاعات دقیق و جمع بندی نتایج آن برنامه ریزی مدوّنی را با الگوهای منطقی قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در سال جاری برای مجموعه ی این روستاها در میدان عمل به اجرا درآورد.