آخرین اظهارات خلعتبری درباره تیم ملی

محمدرضا خلعتبری که این روزها بحث خط خوردنش از تیم ملی سوژه رسانه‌ها شده است، در آخرین بازی خود در نوشهر، درباره تیم ملی اظهارنظر جالبی انجام داد. به گزارش حرف آنلاین به نقل از فارس، در دیدار دوستانه عصر امروز بین دو تیم فوتبال منتخب قائمشهر و منتخب شموشکی‌های لیگ برتری که به مناسبت گرامیداشت […]

محمدرضا خلعتبری که این روزها بحث خط خوردنش از تیم ملی سوژه رسانه‌ها شده است، در آخرین بازی خود در نوشهر، درباره تیم ملی اظهارنظر جالبی انجام داد.

به گزارش حرف آنلاین به نقل از فارس، در دیدار دوستانه عصر امروز بین دو تیم فوتبال منتخب قائمشهر و منتخب شموشکی‌های لیگ برتری که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره مسعود درویش، مالک فقید باشگاه شموشک نوشهر و اسماعیل افشاریان، سرمربی تیم‌های شموشک و ایرسوتر نوشهر دو پیشکسوت فوتبال کشور و مازندران در ورزشگاه شهدای نوشهر برگزار شد، حضور محمدرضا خلعتبری بازیکن مازندرانی تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس تهران در ترکیب تیم فوتبال شموشک نوشهر سوژه تماشاگران بود.

هنوز علامت سئوال بسیار بزرگی به دلیل خط خوردن سوگُلی «دیه گو آرماندو مارادونا» اسطوره فوتبال جهان که زمانی در امارات، خلعتبری زیر نظر او در امارات فوتبال بازی می‌کرد در اذهان همگان باقی مانده است.

این بازیکن ارزنده مازندرانی اهل رامسر بارها در طول این بازی و حتی زمانی که روی نیمکت ذخیره‌ها نشسته بود مورد تشویق یکپارچه تماشاگران قرار گرفت و خلعتبری نیز چندین بار با تکان دادن دست و یا رفتن به سمت آنها، به ابراز احساساتشان پاسخ داد.

این بازیکن مازندرانی در حالی که باید امروز در ورزشگاه سائوپائولوی برزیل تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور نخستین بازی جام جهانی 2014 برابر تیم ملی فوتبال نیجریه انجام می‌داد، سر از ورزشگاه شهدای نوشهر درآورد و زمانی که در نیمه دوم به میدان رفت بسیار سرحال و آماده نشان داد.

محمدرضا خلعتبری در واکنش به درخواست خبرنگاران برای مصاحبه با وی درباره تیم ملی گفت: درباره تیم ملی فوتبال هیچ حرفی ندارم و اصلاً درباره‌اش صحبت نمی‌کنم و تنها به فوتبال خودم و این بازی دوستانه فکر می‌کنم.