عبدالرضا بابایی شهردار نکا شد

حرف آنلاین: سید محمود حسینی پور در حاشیه این مراسم گفت: جناب بابایی فرماندار جدید شهرستان نکا باید نوعی این شهرستان را مدیریت کند که موجب تحول و افزایش سرمایه مردم شود. استاندار مازندران در خصوص شرایط استراتژیک شهرستان نکا و توجه اوراسیا به مازندران گفت: شهرستان نکا باید سهم خودش را از این شرایط […]

حرف آنلاین: سید محمود حسینی پور در حاشیه این مراسم گفت: جناب بابایی فرماندار جدید شهرستان نکا باید نوعی این شهرستان را مدیریت کند که موجب تحول و افزایش سرمایه مردم شود.

استاندار مازندران در خصوص شرایط استراتژیک شهرستان نکا و توجه اوراسیا به مازندران گفت: شهرستان نکا باید سهم خودش را از این شرایط بگیرد و تحول عظیم در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و … ایجاد کند.

وی ادامه داد: برخی از مراکز مهم و استراتژیک در نکا وجود دارد و باید با بررسی‌های انجام شده توجه به این موضوع داشته باشیم که مردم چطور می‌توانند از این فرصت متنعم شوند.

حسینی پور در رابطه با بیکاری در نکا گفت: چرا باید با توجه به وجود نیروگاه، سیمان و سیلو شرایط بیکاری در این شهرستان وجود داشته باشد و باید طوری مدیریت گردد تا نیرو‌های بومی از این فرصت استفاده کنند.

نماینده عالی دولت در مازندران در رابطه با خدمت انقلابی به مردم در مسیر پیشرفت کشور گفت: مردم را نمی‌شود با لفاظی آگاه کرد و باید برای مردم کار و تلاش کرد.

در پایان این مراسم از زحمات عبدالجوادتوحیدی مقدم در مدت سه سال و ۹ ماه تقدیر و عبدالرضا بابایی به عنوان فرماندار جدید شهرستان نکا معرفی شد./صداوسیما