جریمه یک میلیون تومانی کرونایی

حرف آنلاین: دبیر کمیته امنیتی اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفته در سفرهای نوروزی، خودروی افرادی که سه دُز واکسن دریافت نکرده‌اند، یک میلیون تومان جریمه می‌شود. به اذعان حسین قاسمی کدملی صاحبان خودرو‌هایی که پلاک به نامشان است، با هماهنگی پلیس راهنمایی رانندگی در سامانه کنترل می‌شود. وی با تاکید بر اینکه […]

حرف آنلاین: دبیر کمیته امنیتی اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفته در سفرهای نوروزی، خودروی افرادی که سه دُز واکسن دریافت نکرده‌اند، یک میلیون تومان جریمه می‌شود.

به اذعان حسین قاسمی کدملی صاحبان خودرو‌هایی که پلاک به نامشان است، با هماهنگی پلیس راهنمایی رانندگی در سامانه کنترل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه صاحبان پلاک‌هایی که واکسیناسیون انجام نداده‌اند، منع تردد دارند عنوان کرد که مبنای تردد را واکسیناسیون و بیمار نبودن صاحب پلاک خودرو قرار می‌دهیم.

قاسمی یادآور شد که شاید این سؤال پیش بیاید که ممکن است خودرویی به نام من باشد، ولی فرد دیگری از آن استفاده کرده باشد، به علت همین مسئله، ما پلاک خودرو و کد ملی متصل به آن را ملاک قرار داده‌ایم.

دبیر کمیته امنیتی اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا شرط تردد بین شهری را تزریق ۳ دز واکسن اعلام و بیان کرد که افرادی که ۳ ماه از تزریق دز دوم واکسن کرونا گذشته باشد، ۲۰ روز فرصت دارند دز سوم را دریافت کنند.

گفتنی است؛ این طرح از ۲۰ اسفند تا زمانی که در شرایط کرونایی قرار داریم، حتی بعد از تعطیلات نوروز نیز اجرا خواهد شد.