از ثبت بیش از 8 هزار تماس تلفنی جامعه ایثارگری مازندران
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از ثبت 8 هزار و 489 مورد تماس تلفنی با خط 1616 و مراجعه حضوری 26 هزار و 298 تن به بنیاد طی 9 ماهه اخیر خبرداد.
وی با بیان این که مرکز مراجعات و ارتباطات بنیاد مازندران مرکز ثقل پاسخگویی به جامعه معزز ایثارگری محسوب میشود، گفت: طی 9 ماه اخیر 12 هزار و 30 مورد معرفی نامه در قالب خدمات برخط برای خانواده های معزز شهدا و ایثارگران مازندران توسط مرکز ارتباطات و مراجعات صادر شد.
کهن سال، با اشاره به فعالیت تلفن 1616 جهت ارائه خدمات به موقع به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در بنیاد مازندران اظهار کرد: طی این مدت 8 هزار و 489 مورد تماس تلفنی از سوی جامعه معزز ایثارگری به منظور دریافت خدمات صورت پذیرفت.
وی در رابطه با تسریع روند پاسخگویی به جامعه هدف، اذعان داشت: 26 هزار و 298 تن از این عزیزان به مرکز ارتباطات بنیاد مازندران مراجعه حضوری داشته اند، همچنین همکاران ما در طول هفته با حضور در مرکز ارتباطات پاسخگوی مشکلات خانواده های معزز شهدا و ایثارگران هستند، البته موضوعات و درخواستهای جامعه ایثارگری تا کسب نتیجه مورد پیگیری قرار میگیرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ثبت درخواسهای جامعه هدف در سیستم طی 9 ماه امسال را 15 هزار و 14 مورد عنوان کرد و افزود: 30 هزار و 144 مورد جهت آگاهی بخشی خانواده های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان استان اطلاع رسانی صورت پذیرفت.
کهن سال در پایان یادآوشد: تعهد و مسئولیت پذیری در جهت ارائه خدمت به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران موجت ارتقا و کیفیت بخشی خدمات خواهد شد و باید با این نگاه به جامعه ایثارگری خدمت کنیم.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0