ورزش از اولویت‌های توسعه مازندران است

مدیر‌کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به توجه‌ اندک دولت‌های گذشته به ورزش گفت: ورزش بر خلاف دولت‌های گذشته امروز از اولویت‌های توسعه استان مازندران است. حبیب حسین‌زادگان در جمع فعالان ورزشی مازندران که در دانشگاه آزاد اسلامی سوادکوه برگزار‌ شد، اظهار‌کرد: توانمندی‌های ورزشی و علاقه مردم به ورزش باعث‌ شد تا به انتظارات […]

مدیر‌کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به توجه‌ اندک دولت‌های گذشته به ورزش گفت: ورزش بر خلاف دولت‌های گذشته امروز از اولویت‌های توسعه استان مازندران است.

حبیب حسین‌زادگان در جمع فعالان ورزشی مازندران که در دانشگاه آزاد اسلامی سوادکوه برگزار‌ شد، اظهار‌کرد: توانمندی‌های ورزشی و علاقه مردم به ورزش باعث‌ شد تا به انتظارات نزدیک به چشم‌انداز برنامه پنجم نزدیک‌ شویم و برنامه‌ریزی لازم برای برنامه ششم را هم در اولویت‌ داریم.

وی با بیان اینکه برای دست‌یابی به اهداف برنامه ششم توسعه به اقدامات جهشی نیاز‌ داریم، افزود: سعی کردیم تا اقتدار ورزش مازندران را نشان دهیم و هنگامی که به اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران وارد‌ شدم، ورزش به‌عنوان اولویت توسعه استان محسوب نمی‌شد اما امروز ورزش از اولویت‌های توسعه و مورد تأکید استاندار است.

به گزارش فارس ،مدیر‌کل ورزش و جوانان مازندران از تلاش برای افزایش سهم استان از اعتبارات ورزشی خبر‌ داد و خاطر‌نشان‌ کرد: همکاری و هم‌پوشانی در ورزش مازندران و استفاده از ظرفیت سایر ادارات و نهاد‌ها نیز از اولویت‌هاست.حسین‌زادگان با بیان اینکه در دولت‌های گذشته سهم بانوان در ورزش مازندران نا‌چیز‌ بود که با تعامل ایجاد‌شده با نخبگان، فرمانداران و مسؤولان مرتبط سعی شد تا سهم ورزش بانوان بیشتر دیده‌ شود.