قلع و قمع ویلای غیرمجاز در سوادکوه‌شمالی

مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه‌شمالی از قلع‌ و‌ قمع ویلای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.  قاسم حکمت‌شعار گفت: برای حفظ و حراست از اراضی کشاورزی و در راستای اجرای ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی‌ و‌ باغی، با حضور نمایندگان دادستانی، نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی یک ویلای غیرمجاز در […]

مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه‌شمالی از قلع‌ و‌ قمع ویلای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

 قاسم حکمت‌شعار گفت: برای حفظ و حراست از اراضی کشاورزی و در راستای اجرای ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی‌ و‌ باغی، با حضور نمایندگان دادستانی، نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی یک ویلای غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای فرامرزکلا بخش نارنجستان این شهرستان قلع و قمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی با بیان اینکه اعیانی و عرصه مورد قلع و قمع که در ابتدا به عنوان اتاقک سرایداری گلخانه احداث شده بود، توسط متخلف تبدیل به ویلا و محوطه‌سازی شد، افزود: با حضور کارشناسان امور اراضی شهرستان و انجام مراحل اداری و معرفی به محاکم قضایی، حکم قانونی قلع و قمع ویلا صادر شد.

وی با اشاره به اینکه هرگونه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی خارج از طرح‌های دارای مجوز، مغایر قانون و تخلف است، خاطرنشان کرد: کشاورزان قبل از هرگونه اقدام به تغییر کاربری اراضی خود برای اطلاع از مراحل قانونی و دریافت مجوزهای لازم به این مدیریت و مرکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.