به زودی کلنگ ساختمان شهرداری هچیرود به زمین زده می‌شود

هچیرود- خبرنگار حرف: شهردار هچیرود با بیان اینکه ساختمان فعلی شهرداری استیجاری است گفت: با تهیه زمین و آغاز عملیات ساختمانی، درآینده نزدیک، این شهرداری اختصاصا دارای ساختمان مستقل می شود. به گزارش حرف، محمد کیاکجوری ضمن اعلام مطلب فوق اظهار کرد: درحال حاضر از عوايد ماهیانه شهرداری، مبالغ گزافی بابت اجاره بهای ساختمان استیجاری […]

3

هچیرود- خبرنگار حرف: شهردار هچیرود با بیان اینکه ساختمان فعلی شهرداری استیجاری است گفت: با تهیه زمین و آغاز عملیات ساختمانی، درآینده نزدیک، این شهرداری اختصاصا دارای ساختمان مستقل می شود.

به گزارش حرف، محمد کیاکجوری ضمن اعلام مطلب فوق اظهار کرد: درحال حاضر از عوايد ماهیانه شهرداری، مبالغ گزافی بابت اجاره بهای ساختمان استیجاری آن هزینه می شود که برای شهرداری مقرون به صرفه نیست.

وی با اشاره به اینکه هچیرود شهر گردشگری، نو بنیاد و نیازمند به ادارات جدید و مستقل، با ساختمان های اختصاصی میباشد، تصریح کرد: در این زمینه شهرداری باداشتن سوابق بیشتر وشرایط منحصر بفردخود از نظر مراجعه افراد زیاد و حضور ارباب رجوع، نسبت به بقیه ادارات دارای اولویت های ویژه‌ای است که به همین دلیل با تهیه زمین مورد نیاز، لازم است در اسرع وقت نسبت به احداث ساختمانی جدید به صورت شکیل، زیبا و با معماری مناسب، منطبق با فرهنگ بالای مردم فهیم و نیز منطقه گردشگری اقدام شود.

شهردار هچیرود گفت: مقدمات اجرائی آن فراهم شده ولازم است مهندسان وکارشناسان مربوطه وعضو کانون وسازمان نظام مهندسی برای الگو سازی، وارائه پیشنهادات سازنده، دراین راه شهرداری هچیرود را یاری نمایند.

وی همچنین در حاشیه جلسه ادواری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با شورایاران اظهارداشت: نشست هم اندیشی با شورایاران محلات ۱۳ گانه شهر با طرح و بررسی درخواست های شهروندان محترم و مشکلات و معضلات آنها توسط شورایاران و نیز ارائه راه کار جهت رفع موارد مطرحه و اعلام اقدامات صورت گرفته توسط مسئولین شهر انجام گرفت.

کیاکجوری ادامه داد: آسفالت و تسطیح معابر ، مشکل آب شرب ، طرح هادی ، فاز شب و روشنایی معابر ، تابلوهای معرفی برخی محلات و نامگذاری معابر ، رینگ شهری ، بازار روز ، درمانگاه شبانه روزی ، پیگیری مصوبات بازدیدهای میدانی  و … از جمله مباحث مطروحه در این نشست بود.وی گفت: سعی ما بر این است که در هر یک از جلسات هم اندیشی با شورایاران از مسئولان شهرستانی نیز دعوت بعمل آورده و مشکلات را باحضور و بررسی حضوری ایشان پیگیری نماییم.