دوست دارم نفت و نساجی لیگ برتری شوند

محمود فکری اظهار داشت: سطح کیفی بازی‌های لیگ یک نسبت به سال های گذشته بالا رفته و جذابیت حضور در این مسابقات دست کمی از لیگ برتر ندارد. تیم ها به هم نزدیک هستند و بازی ها خیلی فشرده است و تیم ها به راحتی نمی توانند از هم امتیاز بگیرند. سرمربی تیم نفت مسجد […]

محمود فکری اظهار داشت: سطح کیفی بازی‌های لیگ یک نسبت به سال های گذشته بالا رفته و جذابیت حضور در این مسابقات دست کمی از لیگ برتر ندارد. تیم ها به هم نزدیک هستند و بازی ها خیلی فشرده است و تیم ها به راحتی نمی توانند از هم امتیاز بگیرند.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در خصوص پیروزی این هفته تیمش مقابل اکسین گفت: بازی خوبی مقابل اکسین داشتیم. حریف ما هم از تیم های خوب لیگ یک است و جایگاه این تیم در جدول هم نشان می دهد حرف هایی برای گفتن دارد. بازی مهمی را بردیم و سه امتیاز این بازی در پایان فصل خیلی به ما کمک می‌کند.

فکری در ادامه بیان داشت: هفته آتی با نساجی بازی داریم که یکی از بهترین تیم های لیگ یکی است. من فوتبالم را مدیون این باشگاه هستم و این باشگاه بود که سکوی پرتاب من به فوتبال شد. نساجی را هم دوست دارم. نتیجه بازی بین تیم های نفت و نساجی هرچه باشد من را ناراحت نمی کند. من دوست دارم در پایان فصل دو تیم نفت و نساجی به لیگ برتر صعود کنند و این اتفاق مرا خیلی خوشحال می کند.به گزارش مهر، سرمربی نساجی تصریح کرد: تاکنون خوب نتیجه گرفته‌ایم اما نمی‌توانم از الان بگویم به لیگ برتر صعود کردیم. هنوز نیم فصل و خرده‌ای به پایان فصل زمان داریم و اگر می‌خواهیم موقعیت خوبی که در صدر جدول داریم را حفظ کنیم باید تلاش بیشتری انجام دهیم. مجموعه نفت مسجد سلیمان از مدیریت گرفته تا بازیکنان و هواداران و اعضای کادر فنی همه یک تیم هستیم و یک دل در کنار هم کار می‌کنیم. من در مجموعه شهر مسجد سلیمان اراده خوبی برای صعود به لیگ برتر می‌بینم. همه مسئولین شهر پشت این تیم هستند و حمایت خوبی از  ما انجام می‌دهند. شانس زیادی برای صعود داریم اما صعود مان از حالا قطعی نشده است.