خونه به خونه ظرفیت صدرنشین شدن را دارد

  سرمربی تیم خونه به خونه مازندران با بیان اینکه ما در نیمه نخست و دوم موقعیت‌های خوبی مقابل ایرانجوان داشتیم و این برد حق بچه‌ها بود، گفت:برای حضور در جمع مدعیان نیازمند به برد در این بازی بودیم و با این پیروزی دیدیم این شرایط و ظرفیت را داریم که در بالای جدول قرار […]

 

سرمربی تیم خونه به خونه مازندران با بیان اینکه ما در نیمه نخست و دوم موقعیت‌های خوبی مقابل ایرانجوان داشتیم و این برد حق بچه‌ها بود، گفت:برای حضور در جمع مدعیان نیازمند به برد در این بازی بودیم و با این پیروزی دیدیم این شرایط و ظرفیت را داریم که در بالای جدول قرار بگیریم. دیدار تیم‌های خونه به خونه بابل و ایران‌جوان بوشهر با نتیجه سه بر یک به سود خونه به خونه به پایان رسید تا آن‌ها با یازده امتیاز به رده ششم جدول رده‌بندی برسد. جواد نکونام افزود: ما از هفته قبل و بازی مقابل نفت مسجد سلیمان با بازیکنان صحبت کرده بودیم و طبق خواسته‌های‌مان جلو می‌رفتیم. متاسفانه در بازی مقابل فجر با اشتباهات فردی در دقایق پایانی برد را با شکست عوض کردیم و همین مساله باعث شد که جدی‌تر و پرفشارتر کار را دنبال کنیم. ما به نقطه ضعف‌مان که از دقیقه ۹۰ به بعد بود کار کردیم تا آن را برطرف کنیم. خدا را شکر در این بازی خیلی خوب و پخته بازی کردیم.او افزود: مهم‌ترین مساله این است که روند رو به رشدی که شروع کردیم را ادامه دهیم. باخت در دقایق پایانی طوری است که کار فنی و بازیکنان را تحت تاثیر قرار می‌دهد اما شرایط ما طوری است که بازیکنانم نشان دادند که توانایی دارند به سرعت شرایط ذهنی‌شان را بهبود ببخشند.سرمربی خونه به خونه با بیان این که بازی به طور کامل در اختیار این تیم بوده گفت: با شروع نیمه دوم تمرکز ما روی این مساله بود که سریعا به گل برسیم و در عرض پنج دقیقه دو تا سه موقعیت ۱۰۰ درصد گلزنی داشتیم. ما می‌دانستیم آن‌ها به چه شکل بازی می‌کنند و روی بازی آن‌ها برنامه‌ریزی کرده بودیم و توانستیم گل دوم و سوم را بزنیم. این برد حق بازیکنان ما بود. البته مهم‌ترین برد ما مقابل نفت مسجد سلیمان صدرنشین رقابت‌ها بود که شرایط را برای ما بهبود بخشید. این برد تکمیل کننده کار قبلی ما بود. این دو بازی گذشت و ما به آینده فکر می‌کنیم. به تیم ایران‌جوان بوشهر هم تبریک می‌گویم که جوانمردانه بازی کرد.نکونام درباره داور بازی اظهار کرد: داوری خوب بود و صحنه تاثیرگذاری وجود نداشت. در بازی با فجر هم صحنه‌هایی وجود داشت که تیم ما از فشار بیرون می‌آمد ولی با سوت‌هایی صحنه‌ها برمی‌گشت و ما تحت فشار قرار می‌گرفتیم. اعتراض من تنها در آن بازی بود. من صحنه‌های آن بازی را هم در اختیار رسانه‌ها قرار دادم ولی نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که پخش نشد.سرمربی خونه به خونه در ادامه درباره تعداد سهمیه صعودی که برای لیگ یک در نظر گرفته می‌شود تصریح کرد: به نظرم باید سهمیه افزایش پیدا کند چون در این لیگ تیم‌ها نشان دادند که می‌توانند تیم‌های لیگ برتری را شکست دهند مانند اتفاقی که در جام حذفی افتاد. این نشان می‌دهد که قدرت در این لیگ زیاد است و حق و شایستگی این را دارند تا سهمیه ۲.۵ تیم داشته باشند. امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

*نداشتن بازیکن تمام کننده، دلیل شکست ببرها

نداشتن بازیکن تمام کننده، دلیل شکست ببرها در کرج بود و این مسئله موجب شد هواداران نساجی دست خالی به خانه برگردند. همچنین اُکسین البرز و نساجی مازندران در ورزشگاه انقلاب اسلامی شهرستان کرج به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه نخست با تک‌گل اُکسینی‌ها به سود تیم میزبان به پایان رسید.در آغاز نیمه دوم، شاگردان پاشازاده دست به حملات متعددی زدند تا بتوانند با زدن یک گل از باخت رهایی پیدا کنند ولی به دلیل نداشتن یک تمام کننده ماهر، فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفت.بارندگی و ناهمواری زمین سبب شد تا بازیکنان نتوانند تکنیک‌های خود را در زمین پیاده کنند و همین امر از زیبایی و کیفیت بازی کاسته بود.تیم نساجی با وجود اینکه در نیمه دوم، صاحب توپ و میدان بود ولی نتوانست از پس تیم حریف برآید و 500تماشاگر قائم‌شهری که به عشق تیم محبوب خود به کرج رفته بودند با دست خالی راهی خانه‌هایشان شدند.در پایان هفته هفتم تیم فوتبال نساجی با دو باخت و کسب سیزده امتیاز همچنان در میانه جدول چشم انتظار بازی‌های پیش رو است. تیم فوتبال اُکسین البرز توانست با تک گل شاهین شفیعی سه امتیاز شیرین این بازی را به خود اختصاص دهد.