خدمات دهی ۵۶۰ پرسنل اورژانس مازندران در طرح امداد زمستانی

رئیس مرکز فوریت های پزشکی مازندارن گفت: ۵۶۰ پرسنل در ۸۹ پایگاه شهری، جاده ای و اورژانس هوایی در قالب طرح امداد زمستانی فعالیت می کنند. به گزارش حرف، یحیی صالح طبری در حاشیه آغاز طرح امداد زمستانی پلیس در گفتگو با مهر اظهار داشت: نیروهای مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مازندران […]

00
رئیس مرکز فوریت های پزشکی مازندارن گفت: ۵۶۰ پرسنل در ۸۹ پایگاه شهری، جاده ای و اورژانس هوایی در قالب طرح امداد زمستانی فعالیت می کنند.
به گزارش حرف، یحیی صالح طبری در حاشیه آغاز طرح امداد زمستانی پلیس در گفتگو با مهر اظهار داشت: نیروهای مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مازندران در ۸۹ پایگاه شهری، جاده ای و یک پایگاه اورژانس هوایی خدمات دهی خواهند کرد.
رئیس مرکز فوریت های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران افزود: طرح امداد زمستانی اورژانس ۱۱۵ استان مازندران همزمان با اورژانس کشور آغاز شد و در این طرح تمام پایگاههای شهری و جاده ای استان در آماده باش کامل و آماده ارائه خدمات به همشهریان و مسافرین عزیز خواهند بود.
صالح طبری اظهار کرد: تعداد ۵۶۰ نفراز پرسنل فوریتهای پزشکی با ۱۳۶ دستگاه آمبولانس،دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد،آماده ارائه خدمات در طرح زمستانی بوده و تمهیدات لازم در خصوص فراخوان نیروهای خارج از شیفت جهت مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با برف و سرما نیز انجام شده است.
وی گفت: همچنین آمبولانس های کمک دار موجود در مراکز نیز به تجهیزات فنی زمستانی شامل: زنجیر چرخ ،ضدیخ ،وسایل گرمایشی مجهز شده اند و آماده انجام ماموریت در مناطق و پایگاههای کوهستانی است.