به داد این 60 خانواده برسید

حرف آنلاین: حدود 60 نفر از پرسنل یک دستگاه اجرایی استانی سه ماه است که حقوق نگرفته اند. دستگاه اجرایی مذکور که قبل از شروع سال جدید با حدود 60 نفر از کارکنان حق التدریسی خداحافظی کرد، وضعیت 60 نفر دیگر را نیز نامعلوم گذاشته است. سال گذشته رسانه ها پیگیری هایی در خصوص نیروهای […]

حرف آنلاین: حدود 60 نفر از پرسنل یک دستگاه اجرایی استانی سه ماه است که حقوق نگرفته اند.

دستگاه اجرایی مذکور که قبل از شروع سال جدید با حدود 60 نفر از کارکنان حق التدریسی خداحافظی کرد، وضعیت 60 نفر دیگر را نیز نامعلوم گذاشته است.

سال گذشته رسانه ها پیگیری هایی در خصوص نیروهای حق التدریسی و پروژه ای این اداره کل فرهنگی اجتماعی انجام دادند ولی در نهایت منجر به خداحافظی با حق التدریسی ها شد و نیروهای پروژه ای نیز تاکنون فقط حقوق اسفندماه سال 93 را دریافت کرده اند.

جدای از اینکه خانواده این 60 نفر چگونه بدون دریافت حقوق ماه رمضان را طی می کنند، امنیت شغلی آنان نیز به شدت در خطر قرار گرفته و هر روز بیم خداحافظی و پیوستن به جرگه عظیم بیکاران را دارند.

به نظر می رسد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان باید فکر اساسی برای تبدیل وضعیت این افراد بکند که برخی از آنان سابقه بیش از 10 سال را در کارنامه فعالیت در این دستگاه اجرایی را دارند.