بهزیستی مازندران با تمامی امکانات در کنار جامعه کارگری

سرپرست بهزیستی مازندران مشکلات و مسائل قشر کارگر را یکی از دغدغه‌های اصلی و مهم خود عنوان کرد و افزود: بهزیستی با تمامی امکانات، در کنار اهداف تشکل‌های کارگری نهایت همکاری را خواهد داشت.  دکتر باقری در دیدار با دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر استان با اشاره به اهداف مشترک بهزیستی و خانه کارگر در […]

سرپرست بهزیستی مازندران مشکلات و مسائل قشر کارگر را یکی از دغدغه‌های اصلی و مهم خود عنوان کرد و افزود: بهزیستی با تمامی امکانات، در کنار اهداف تشکل‌های کارگری نهایت همکاری را خواهد داشت.

 دکتر باقری در دیدار با دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر استان با اشاره به اهداف مشترک بهزیستی و خانه کارگر در حمایت از قشر ضعیف جامعه گفت: یکی از اقدامات مهم بهزیستی در جهت توانمندسازی جامعه هدف ایجاد اشتغال پایدار است.

وی مشکلات و مسائل قشر کارگر را یکی از دغدغه‌های اصلی و مهم خود عنوان کرد و افزود: بهزیستی با تمامی امکانات، در کنار اهداف تشکل‌های کارگری نهایت همکاری را خواهد داشت.

سرپرست بهزیستی مازندران بابیان اینکه ضروری است به‌جای طرح مسئله و وعده‌های بی‌سرانجام وارد فاز عملیاتی شویم تصریح کرد: در بسیاری از مواقع تنها به طرح موضوع بسنده شده است درحالی‌که گاها با یک برنامه‌ریزی واقع‌بینانه می‌توان راهکارهای اجرایی ارائه داد.

باقری کارگران را مظلوم‌ترین قشر جامعه دانست و تصریح کرد: رشد جامعه مدیون تلاش‌های بی‌وقفه جامعه کارگری است اما متأسفانه آن‌ها در تخصیص امکانات مظلوم واقع‌شده‌اند.

دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران نیز با اشاره به دستاوردهای مناسبی که خانه کارگر برای رفاه حال کارگران داشته گفت: امکانات رفاهی، مراکز علمی کاربردی، کلاس‌های مهارت‌آموزی و خدمات درمانی رایگان تنها بخشی از انواع اقداماتی است که در سایه آن می‌توان باری از دوش این قشر زحمت‌کش برداشت.

نصرالله دریابیگی بابیان اینکه بخش اعظم جامعه هدف بهزیستی را کارگران تشکیل می‌دهند، به‌دشواری های معیشت در شرایط اقتصادی فعلی و همچنین مشکلات درمانی کارگران به‌عنوان دو مشکل اساسی اشاره کرد و افزود: متأسفانه در استان بسیاری از پزشکان، داروخانه‌ها و آزمایشگاه‌ها از قبول دفترچه‌های تأمین اجتماعی سرباز می‌زنند و این نبردی نابرابر در مواجهه با کارگران است.