بسته شدن پرونده کاله در لیگ برتر والیبال

تیم والیبال کاله مازندران در سومین دیدار دیدار مرحله نخست پلی‌آف مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور جام «شهدای منا» به مصاف شهرداری اورمیه رفت و با شکست مقابل این تیم از لیگ برتر والیبال کنار گذاشته شد. شاگردان جوان و جویای نام بهروز عطایی در کاله مازندران توانستند در این دیدار سخت و حساس عملکرد […]

تیم والیبال کاله مازندران در سومین دیدار دیدار مرحله نخست پلی‌آف مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور جام «شهدای منا» به مصاف شهرداری اورمیه رفت و با شکست مقابل این تیم از لیگ برتر والیبال کنار گذاشته شد.

شاگردان جوان و جویای نام بهروز عطایی در کاله مازندران توانستند در این دیدار سخت و حساس عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند و با توجه به جو روانی و فشار سنگین در خارج خانه رقابت تنگاتنگ با حریف داشت.

این بازی با قضاوت بهروز جعفری و میثم پارسه همراه بوده که در آن حسین پورکاشیان به عنوان ناظر و یونس حسن‌زاده به عنوان نماینده سازمان لیگ بر عملکرد بازیکنان، کادر فنی و تماشاگران نظارت داشتند.

در نهایت نتیجه دیدار 3 بر 2 به سود میزبان رقم خورد.سبزجامه‌گان کاله مازندران که امسال با ترکیبی کاملا جوان، جویای نام و کم‌تجربه را با هدایت بهروز عطایی مربی نامی والیبال کشورمان وارد لیگ برتر شدند نتوانستند به جمع چهار تیم مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند و تا مرحله حذفی لیگ برتر در جمع مدعیان قرار داشتند در حالی که بسیاری از تیم‌های صاحب‌نام و پر مهره لیگ برتر نتوانستند به این مرحله برسند.در دو دیدار گذشته مرحله نخست پلی‌آف مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور کاله مازندران در خانه حریف، شهرداری ارومیه را با نتیجه 3 بر یک مغلوب شده ولی در دیدار دوم با نتیجه مشابه حریف را شکست داد تا کار به بازی سوم کشیده شود. به گزارش فارس، هم‌اکنون شهرداری ارومیه در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال باید به مصاف پیکان تهران برود.