بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) بهشهر

دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به همراه دکتر سید عباس موسوی  رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و شاعری نماینده شرق مازندران درمجلس شورای اسلامی از بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شهرستان بهشهر بازدید کردند . به گزارش حرف،  معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه این بیمارستان پیشرفت فیزیکی […]

photo_2019-01-17_12-58-46

دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به همراه دکتر سید عباس موسوی  رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و شاعری نماینده شرق مازندران درمجلس شورای اسلامی از بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شهرستان بهشهر بازدید کردند .
به گزارش حرف،  معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه این بیمارستان پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است، گفت: بخشی از تجهیزات بیمارستان تحویل شده است  و سایر منابع لازم برای تهیه و خرید تجهیزات نیز به زودی تامین خواهد شد تا دانشگاه علوم پزشکی مازندران بتواند این تجهیزات را خریداری کند.
وی با بیان اینکه بخش هایی از بیمارستان قبل از عید راه اندازی می شود، اظهار امیدواری کرد بخش های مختلف دیگر نیز با فراهم آوردن تجهیزات کامل پس از عید راه اندازی شود تا بتواند خدمات خوبی را به هموطنان ارائه دهد.
معاون درمان وزارت بهداشت راه اندازی همراه سرا یکی از اقدامات خوب می باشد، گفت: شهرستان بهشهر مناطق کوهستانی زیادی دارد که راه دسترسی را برای خانواده بیمار بسیار سخت می کند که با احداث همراه سرا می توان این مشکلات را برطرف کرد.
دکتر جان بابایی با اعلام اینکه راه اندازی مرکز ناباروری در شرق استان ضروری است، از اقدام خیرین سلامت بهشهر آقای دکتر ملک پور و خانم دکتر یوسفی بابت خرید زمین به مساحت 1000 متر و تعهد  ساخت مرکز ناباروری در کنار بیمارستان تازه تاسیس بهشهر تقدیر کرد و  افزود : پس از تحویل ساختمان این مرکز ،  همه تجهیزات لازم برای این مرکز به ارزش بیش از دو میلیارد تومان توسط وزارت بهداشت فراهم می شود و دانشگاه علوم پزشکی مازندران نسبت تامین نیروی انسانی  و راه اندازی آن اقدام خواهد کرد .
گفتنی است بیمارستان های خاتم الانبیاء(ص) شهرستان در زمینی به مساحت ۲۶هزار متر مربع که توسط خیرین اهدا شد در چهار طبقه  و به متراژ ۱۵هزار متر مربع احداث شد و داراي ۲۲۰تخت مصوب مي باشد. برای احداث بیمارستان ۱۷میليارد تومان بودجه مصوب شده است .  این بیمارستان دارای بخش های مختلف از جمله داخلی، جراحی ، زنان و زایمان ، کودکان، بخش های ویژه اي سي يو بزرگسالان ، اي سي يو نوزادان، سي سي يو، LDR ، آزمایشگاه و رادیولوژی می باشد.
تجهیزات پنج گانه رختشور خانه ، رادیولوژی ، آشپزخانه ، آزمایشگاه و سی اس آر ، از دهم آذرماه نصب شده و مراحل اجرایی تجهیز توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حال انجام می باشد.