اعزام تیمی ورزش فوتسال آموزش فنی و حرفه ای مازندران به مسابقات کشوری

تیم های ورزشی با اعتماد به نفس و خودباوری می تواند بالاترین سرمایه و پر انرژی ترین عامل تحرک و پویایی باشد. به گزارش حرف به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران تیم ورزشی فوتسال اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران قبل از اعزام به مسابقات […]

تیم های ورزشی با اعتماد به نفس و خودباوری می تواند بالاترین سرمایه و پر انرژی ترین عامل تحرک و پویایی باشد.
به گزارش حرف به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران تیم ورزشی فوتسال اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران قبل از اعزام به مسابقات کشوری با سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران دیدار نمودند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران گفت: وجود جام های مختلف ورزشی نشان دهنده گذشته بسیار خوبی است که برآیند این افتخارات سابقه خوب و درخشان است.
وی اظهار داشت: سکوها و افتخارات کسب شده گذشته باید در زمان حاضر حفظ شود و این خواست تمامی همکاران در استان مازندران است.
درویشی افزود: اجرای مسابقات ورزشی در میان کارکنان موجب نشاط و شادابی می شود و علاوه بر آن باید توجه ویژه داشته باشید تا در درس و مسابقه اخلاق پیروز باشید.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران با اشاره به صداقت و سلامت انجام مسابقات؛ تاکید کرد: رفتار و منش اعضای تیم بسیار مهم است و اگر تیمی اخلاق مدار نباشد محکوم به شکست است.