آب آشامیدنی روستاهای« اسبوکلا و ولاشد» ساری وصل شد

به دنبال از کار افتادن پمپ آب دو روستای اسبوکلا و ولاشد شهرستان ساری و قطعی آب این روستاها با اعزام اکیپ اتفاقات و تعویض پمپ، آب شرب این روستاها برقرار شد. به گزارش حرف آنلاین؛ سید مظاهر حسینی مدیر امور آبفار شهرستان ساری با اعلام این خبر اظهار داشت: آب آشامیدنی مجتمع آبرسانی دو […]

3903

به دنبال از کار افتادن پمپ آب دو روستای اسبوکلا و ولاشد شهرستان ساری و قطعی آب این روستاها با اعزام اکیپ اتفاقات و تعویض پمپ، آب شرب این روستاها برقرار شد.

به گزارش حرف آنلاین؛ سید مظاهر حسینی مدیر امور آبفار شهرستان ساری با اعلام این خبر اظهار داشت: آب آشامیدنی مجتمع آبرسانی دو روستایی اسبوکلا و ولاشد از توابع شهرستان ساری با  650 مشترک  از یک حلقه چاه تامین می شود.

وی افزود: در تعطیلات آخر هفته گذشته پمپ آب این چاه از مدار خارج شد که پس از اطلاع و پیگیری ،گروه اتفاقات در کوتاهترین زمان به محل اعزام شدند و با خارج کردن پمپ خراب از مدار ،تعویض پمپ و نیز تقویت فشار ، آب آشامیدنی در شبکه جاری و برقرار شد.

گفتنی است دهیار،شوراهای اسلامی و اهالی روستاهای اسبوکلا و ولاشد از مهندس عبدالهی مدیر عامل شرکت ،مهندس بابازاده معاون نظارت بر بهره برداری ، مهندس حسینی مدیر امور آبفار شهرستان ساری و گروه اتفاقات قدردانی کردند.