مدير عامل شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران معارفه شد

مراسم معارفه مدير عامل شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران در محل اين شركت برگزار شد. در اين مراسم دكتر علي حسين پور به عنوان مدير عامل جديد اين شركت معرفي و از زحمات و تلاش هاي مهندس حسين زاده بقايي در زمان تصدي سرپرستي اين شركت تقدير بعمل آمد. به گزارش حرف، در ابتداي […]

مراسم معارفه مدير عامل شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران در محل اين شركت برگزار شد. در اين مراسم دكتر علي حسين پور به عنوان مدير عامل جديد اين شركت معرفي و از زحمات و تلاش هاي مهندس حسين زاده بقايي در زمان تصدي سرپرستي اين شركت تقدير بعمل آمد.
به گزارش حرف، در ابتداي اين مراسم فتحي نيا نايب رييس هيئت مديره ضمن تقدير از تلاش هاي مهندس حسين زاده بقايي در زمان تصدي مسئوليت سرپرستي با اشاره به سياست جوان گرايي مجموعه آينده پويا ابراز اميدواري كرد با تخصص و سابقه مديريتي درخشان دكتر حسين پور شاهد آينده اي درخشان براي مجموعه شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران باشيم.
در ادامه اين مراسم حسين پور ضمن تاكيد بر لزوم اتحاد ،همدلي و اقدام و عمل براي برون رفت از مشكلات ، توكل بر خدا ، كار تيمي ، مسئوليت پذيري و انجام درست كارهاي درست را در پيشرفت مجموعه چوب و كاغذ مازندران ضروري دانست و بر اعتماد متقابل ميان مجموعه مديريت و كاركنان شركت تاكيد كرد.
در بخش ديگري از اين مراسم مهندس حسين زاده بقايي سرپرست پيشين از شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران به عنوان سرمايه اي ملي ياد كرد و افزود و ضمن تاكيد بر تمركز بر توليد و دوري از حاشيه ها بعنوان مهمترين ركن شركت هاي توليدي حفظ توليد را زمينه ساز حفظ اشتغال دانست.
گفتني است حسين پور پيش از اين مديريت مجموعه سيمان مازندران را بر عهده داشتند.