محمد مرادی بهترین بازیکن جام پرشین کاپ شد

در پایان رقابت‌های فوتبال ساحلی پرشین کاپ بهترین بازیکن، بهترین گلزن و بهترین دروازه‌بان مسابقات معرفی شدند. به گزارش مازند اسپرت،در پایان مسابقات بین‌المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ در دهکده گردشگری بوشهر برگزار شد، نفرات برتر این رقابت‌ها از سوی مسئولان برگزاری مسابقه انتخاب شدند.در این بین محمد مرادی بازیکن مازندرانی تیم ملی به عنوان […]

در پایان رقابت‌های فوتبال ساحلی پرشین کاپ بهترین بازیکن، بهترین گلزن و بهترین دروازه‌بان مسابقات معرفی شدند.

به گزارش مازند اسپرت،در پایان مسابقات بین‌المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ در دهکده گردشگری بوشهر برگزار شد، نفرات برتر این رقابت‌ها از سوی مسئولان برگزاری مسابقه انتخاب شدند.در این بین محمد مرادی بازیکن مازندرانی تیم ملی به عنوان بهترین بازیکن جام انتخاب شد.

نفرات برتر این رقابت‌ها به شرح زیر است:

بهترین بازیکن: محمد مرادی از ایران

بهترین گلزن: لورنزو از اسپانیا و احمدزاده از ایران بهترین گلزنان با ۵ گل

بهترین دروازه‌بان:دونا از اسپانیا

گفتنی است، در مراسم بهترین‌ها و هنگام اهدای کاپ به تیم ایران، بازیکنان تیم ملی اسپانیا آمدند و بازیکنان تیم ملی کشورمان را تشویق کردند.

لازم به ذکر است  تیم های ملی فوتبال ساحلی ایران و اسپانیا در آخرین بازی دومین دوره مسابقات فوتبال ساحلی پرشین کاپ بوشهر به مصاف همدیگر رفتند. این بازی در نهایت با نتیجه ۴-۲ به سود ایران به پایان رسید.تیم ملی ایران با این پیروزی و با کسب ۹ امتیاز از ۳ بازی، توانست از عنوان قهرمانی سال گذشته خود دفاع کند. ایران در دو بازی قبلی خود تیم‌های آذربایجان و اوکراین را شکست داده بود.اسپانیا نیز با دو پیروزی برابر آذربایجان و اوکراین و شکست مقابل ایران با ۶ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی این مسابقات دست پیدا کرد. اوکراین با ۳ امتیاز و آذربایجان بدون امتیاز به ترتیب سوم و چهارم شدند.

محمد مرادی، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی جوان‌گرایی را برای آینده این تیم تعیین‌کننده دانست.

محمد مرادی درباره عملکرد خوبش در مسابقات فوتبال ساحلی پرشین کاپ، اظهار داشت:اگر من مقابل اوکراین ستاره شدم، به‌خاطر این بود که هم‌تیمی‌هایم کمکم کردند و توانستم سه گل بزنم و آقای گل مسابقات باشم. شرایط و جو تیم خیلی خوب است، بازیکنان جوانانی مانند من در تیم هستند و در کل برای تیم ملی فوتبال ساحلی جوان‌گرایی شده است.

وی افزود:جوان‌ها کنار با تجربه‌ها راحت‌تر می‌توانند پیشرفت کنند و برای آینده برای تیم ملی خوب است. یک انگیزه‌ای هم برای جوانان حاضر در لیگ برتر می‌شود که بدانند بازیکنان جوان هم در تیم ملی می‌توانند بازی کنند. اینهایی که الان دعوت شدند، جزو بهترین‌های ایران هستند. وقتی هم سن و سال‌های خودم را در تیم ملی می‌بینم، خوشحال می‌شوم و انگیزه‌ام بیشتر می‌شود. بازیکنان باتجربه‌ هم به ما خیلی کمک می‌کنند.