برانکو:با تیم ملی به تعامل نمی‌رسیم

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه دستیاران کی‌روش در این سه سال فقط یکبار در تمرین پرسپولیس حاضر شده اند، گفت: فکر نمی کنم با تیم ملی به تعامل برسیم. برانکو درباره اینکه کی روش گفته بود بهتر است مربیان تیم ملی و باشگاه ها با هم تعامل داشته باشند و اینکه آیا امیدی به برگزاری […]

2

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه دستیاران کی‌روش در این سه سال فقط یکبار در تمرین پرسپولیس حاضر شده اند، گفت: فکر نمی کنم با تیم ملی به تعامل برسیم.

برانکو درباره اینکه کی روش گفته بود بهتر است مربیان تیم ملی و باشگاه ها با هم تعامل داشته باشند و اینکه آیا امیدی به برگزاری جلسه و تعامل هست یا خیر؟ گفت: نه، فکر نمی کنم به این تعامل برسیم و جلسه ای تشکیل شود. الان سه سال است که اینجا هستم. در این مدت فقط یکبار کمک های کی روش به تمرین ما آمدند. فکر نمی کنم کار به تعامل و جلسه برسد!سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا واقعا کیفیت بازیکنان داخلی آنقدر ضعیف است که نیاز است بیشتر در خدمت اردوهای تیم ملی باشند؟، گفت: خیر من برعکس فکر می کنم. این در خیلی از بازی ها هم ثابت شده است. نمی دانم چطور به این اطلاعات رسیده اند که بازیکنان داخلی ضعیف هستند!

برانکو در خصوص اینکه استقلال و سایپا از بازیکنان ملی پوش استفاده کردند و نتیجه گرفتند اما پرسپولیس از بازی دادن به ملی پوشان خود خودداری کرد، تاکید کرد: از ملی پوشان استفاده نکردم چون نمی دانستم با چه وضعیت و شرایطی از تیم ملی بر می گردند. آنها بیش از ۱۰ روز در خدمت تیم ملی بودند و نمی دانستم با چه شرایطی بر می گردند. محمد انصاری هنوز بعد از اردوی تیم ملی احساس درد دارد و نخواستم روی این بازیکن ریسک کنم.