افتتاح و کلنگ زنی سه پروژه عمرانی و زیربنایی با حضور استاندار مازندران در بابل

با حضور احمد حسین زادگان، استاندار مازندران، مهدی رازجویان، سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار بابل و مدیران استانی و شهرستانی در هفتمین روز از ایام الله دهه فجر سه پروژه عمرانی و زیربنایی در شهرستان بابل به بهره برداری رسید. گفتنی است در این روز با حضور استاندار مازندران کلنگ تقاطع غیرهمسطح در کنار […]

photo_2019-02-10_13-23-44

با حضور احمد حسین زادگان، استاندار مازندران، مهدی رازجویان، سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار بابل و مدیران استانی و شهرستانی در هفتمین روز از ایام الله دهه فجر سه پروژه عمرانی و زیربنایی در شهرستان بابل به بهره برداری رسید.

گفتنی است در این روز با حضور استاندار مازندران کلنگ تقاطع غیرهمسطح در کنار کنارگذر جنوبی بابل با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان به زمین زده شد.

هم چنین با حضور مقام عالی دولت در مازندران، پروژه افزایش ظرفیت برق 63.20کیلو ولت احمد چاله پی بابل با اعتباری به میزان ۴۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

در این روز هم چنین ساختمان بخشداری لاله آباد با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان با حضور استاندار مازندران، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، فرماندار ویژه شهرستان بابل و مدیران استانی شهرستانی افتتاح شد.

احمد حسین زادگان در مراسم کلنگ زنی پل غیر همسطح کمربندی جنوبی در بابل بیان داشت: متأسفانه در حال حاضر دشمن هجمه های زیادی را به نظام وارد می کند و با بهره گیری از فضای مجازی و رسانه ها سعی دارد مردم را از نظام ناامید کند.

وی افزود: در چنین شرایطی وظیفه ما این است که این طرح های نیمه تمام را زودتر به اتمام برسانیم تا مردم از نعمت آن بهره‌ مند شوند.

استاندار مازندران اظهار داشت: آغاز اجرای طرح های بزرگ و یا بهره مندی از آن نشان می دهد که تحریم ها اثر ندارد.

وی درباره پل غیر همسطح کمربندی جنوبی بابل افزود: دولت برای احداث این پل روگذر 150 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داد و باید در کمتر از 2 سال این طرح افتتاح شود.

وی بیان داشت: تردیدی نداریم که مردم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنند و به گفته مقام معظم رهبری راهپیمایی امسال بهتر از سالهای دیگر و تاریخی است.

کمربندی جنوبی بابل به عنوان بزرگ ترین شهر مازندران دارای 6 زیرگذر و سه رو گذر است.

تاکنون برای این کمربندی بیش از یکهزار و 300 میلیارد ریال هزینه شده است.