افتتاح خانه مدیریت بحران و هلال روستایی گنج‌یاب سفلی نور

نور-خبرنگار حرف: همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خانه مدیریت بحران و هلال روستایی با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور، معاون فرماندار، ذوالفقاری بخشدار مرکزی، رئیس هلال احمر، مسئولان شهرستان نور و دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای گنج‌یاب سفلی افتتاح شد. رئیس شورای روستای گنج‌یاب در گفت و گو با خبرنگاران با […]

photo_2019-02-16_09-29-26

نور-خبرنگار حرف: همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خانه مدیریت بحران و هلال روستایی با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور، معاون فرماندار، ذوالفقاری بخشدار مرکزی، رئیس هلال احمر، مسئولان شهرستان نور و دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای گنج‌یاب سفلی افتتاح شد.

رئیس شورای روستای گنج‌یاب در گفت و گو با خبرنگاران با گرامیداشت ایام الله دهه فجر ، اظهار کرد: دهه فجر سر آغاز طلوع اسلام ، خاستگاه ارزش‌های اسلامی و مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست.

حسن نعمتی افزود: روستای گنج یاب سفلی با مساحت 330 هکتار در جنوب شهر نور واقع شده است که با جمعیت 1600 نفر بومی دارای 600 خانوار است.

وی با اشاره به افتتاح خانه مدیریت بحران و هلال روستایی تصریح کرد: این خانه با تفاهم بین چهار سازمان جمعیت هلال احمر، سازمان پدافند غیر عامل، مدیریت بحران و امور روستایی وشوراها  استانداری ایجاد می‌شود.

این مسئول یادآورشد: وسایل مربوط به خانه هلال با پیشنهاد و درخواست دهیار و با موافقت اعضای شورای اسلامی تهیه شد.

نعمتی بیان کرد: خانه مدیریت بحران و هلال با هزینه‌ای بالغ بر 100 میلیون ریال با هدف توانمندسازی روستا در زمان مواجهه با حوادث و سوانح در زمان بحران افتتاح و کریم شیور به عنوان مدیریت خانه هلال روستا انتخاب شد.

رئیس هلال احمر نور در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: جمعیت هلال احمر با توجه به اهدافی که دارد در این زمینه فعالیت می‌کند و وسایل خانه هلال توسط دهیاری و شورای اسلامی روستا تهیه و پس از آموزش در زمان بحران این تیم آموزش دیده با کمک هلال احمر آمادگی استفاده از این وسایل را پیدا می‌کند.گفتنی است اعضای شورای اسلامی روستای گنج یاب سفلی حسن نعمتی رئیس شورا، کریم شیور نائب رئیس و عباس ایزدپناه منشی و فاطمه قلی پور به عنوان دهیار در این روستا مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.