اجرای پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب ناحیه صنعتی لاله‌آباد بابل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اجرای پروژه جمع‌آوری فاضلاب در ناحیه صنعتی لاله‌آباد بابل خبر داد.  سید مصطفی موسوی در بازدید از ناحیه صنعتی لاله‌آباد بابل، در جلسه با هیئت‌مدیره شرکت خدماتی این ناحیه صنعتی گفت: ناحیه صنعتی لاله‌آباد یکی از نواحی بسیار پویا و فعال در عرصه تولید است که واحدهای بسیار قوی، […]

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اجرای پروژه جمع‌آوری فاضلاب در ناحیه صنعتی لاله‌آباد بابل خبر داد.

 سید مصطفی موسوی در بازدید از ناحیه صنعتی لاله‌آباد بابل، در جلسه با هیئت‌مدیره شرکت خدماتی این ناحیه صنعتی گفت: ناحیه صنعتی لاله‌آباد یکی از نواحی بسیار پویا و فعال در عرصه تولید است که واحدهای بسیار قوی، با برندهای ملی، در آن ناحيه در حال فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به مکان‌یابی مناسب ناحیه صنعتی لاله‌آباد به دلیل قرار گرفتن در مجاورت جاده اصلی بابل به آمل افزود: تاکنون ۴1 قرارداد برای استقرار سرمایه‌گذاران در این ناحيه صنعتي منعقدشده است.

موسوی بیان داشت: توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی مزیت دار در دستور کار قرار دارد تا بستر را برای سرمایه‌گذاران جدید فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته، پروژه‌های زیرسازی، گازرسانی و طراحی شبکه توزیع آب با هزینه ۱۲۹۶۸ میلیون ریال در ناحيه صنعتي لاله‌آباد انجام‌شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: هم‌اکنون نیز پروژه جمع‌آوری فاضلاب ناحیه صنعتی لاله‌آباد با هزینه ۵۶۷۹ میلیون ریال در حال اجرا می‌باشد.

موسوی تصريح کرد: پروژه جمع‌آوری فاضلاب در راستای سالم‌سازی و افزایش بهداشت عمومی انجام می‌شود.