تفرقه در اردوگاه اصلاح‌طلبان مازندران

اصلاح طلبان مازندران با وجود پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری و رای ۵۲ درصدی مردم این استان به پزشکیان، در اردوگاه خود دچار تفرقه شده اند.

اصلاح‌طلبان مازندران با وجود پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری و رای ۵۲ درصدی مردم این استان به پزشکیان، در اردوگاه خود دچار تفرقه شده اند.

به گزارش حرف، اصلاح طلبان مازندرانی و رییس ستاد پزشکیان در مازندران که با عنوان مجاهدان شنبه یکدیگر را خطاب می کنند مدعی اند که گروه مقابل در پیروزی پزشکیان در استان نقشی نداشته است.

علی اکبر بهمنش رییس جبهه اصلاحات استان در مطلبی که در فضای مجازی منتشر کرده گفته است که این جبهه قرار بود جشن پیروزی ریاست جمهوری را برگزار کند که رییس ستاد پزشکیان در مازندران یعنی یونسی مانع آن شده است.

وی نوشته است که مسولان دولتی نیز با یونسی همکاری کرده و مهمانان این جشن در ساری را پشت درب های بسته نگه داشتند در حالی که مراسم قرار بود در شان ایام محرم برگزار شود.

 

جشن پیروزی اصلاح طلبان مازندران در هاله ای از ابهام

 

بهمنش معتقد است بار اصلی انتخابات بر دوش اصلاح طلبان بوده است و نباید از مراسم آنها جلوگیری می کردند.

وی همچنین گفته است رییس ستاد پزشکیان در مازندران تصاویر خود به همراه رییس جمهور منتخب را در سطح شهر ساری نصب کرده و این پیروزی را به خود منتسب کرده است.

از سویی دیگر ستاد پزشکیان با لغو شدن جشن روز یکشنبه اصلاح طلبان، روز دوشنبه تدارک جشن سپاس را دیده است.

مردم مازندران در حالی در دور نخست انتخابات با مشارکت 42 درصدی به جلیلی رای دادند که در دوم این انتخابات با افزایش مشارکت آرای خود را سبد مسعود پزشکیان ریختند و به جز تعدادی شهرستان، مابقی شهرستان ها آرای پزشکیان بیش از رقیب خود بود.