80درصد مراجعات به منابع طبيعي پاسخگويي به استعلامات اراضي است
رئيس اداره منابع طبيعي وآبخيزداري شهرستان نوشهر-رويان اظهار كرد : حدود 80 درصد تقاضا به اين اداره مربوط به پاسخگويي استعلامات اراضي است.به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی نوشهر، بهروز بائي لاشكي افزود:ازابتداء تيرماه سالجاريپاسخ كليه استعلامات اراضي ملي از طريق دفاتر پيشخوان دولت انجام مي شود . وي افزود: هرگونه پاسخگويي در […]
رئيس اداره منابع طبيعي وآبخيزداري شهرستان نوشهر-رويان اظهار كرد : حدود 80 درصد تقاضا به اين اداره مربوط به پاسخگويي استعلامات اراضي است.به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی نوشهر، بهروز بائي لاشكي افزود:ازابتداء تيرماه سالجاريپاسخ كليه استعلامات اراضي ملي از طريق دفاتر پيشخوان دولت انجام مي شود .
وي افزود: هرگونه پاسخگويي در اين زمينه از دفاتر پيشخوان دولت صورت مي گيرد و متقاضيان مي بايست با مراجعه به اين دفاتر از خدمات الكترونيكي دولت استفاده كنند .پيش ازاين پاسخگويي به استعلامات از طريق دستي و حضوري صورت مي گرفت . وي ادامه داد: با اجراي اين طرح ضمن به حداقل رسيدن مراجعان به اين اداره تمام مراحل كار از طريق پيامك به اطلاع متقاضي رسانده خواهد شد . براساس قانون کلیه دستگاههای اجرائی، نهادهای انقلابی، موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی موظفند کلیه خدمات باجه ای و الکترونیکی قابل ارائه در خارج از محیط اداری خود را به دفاتر پیشخوان خدمات دولت که توسط بخش غیر دولتی ایجاد و مدیریت می شوند واگذار نمایند.رئيس اداره منابع طبيعي نوشهر –رويان خاطر نشان كرد : اين اداره به عنوان اولين اداره منابع طبيعي در غرب مازندران است كه خدمات التكرونيكي را از طريق دفاتر پيشخوان دولت انجام مي دهد .
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0