بازديد مدير كل دفتر توسعه منابع فيزيكي وزارت بهداشت از دانشگاه علوم پزشكي مازندران

مدير كل دفتر توسعه منابع فيزيكي و امور عمراني وزارت بهداشت به همراه معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه علوم پزشكي مازندران از پروژه هاي توسعه‌اي و در حال ساخت دانشگاه در شهرستانهاي ساري، بهشهر، نكا و گلوگاه بازديد كردند. مهندس امير ساكي مديركل دفتر توسعه مديريت منابع فيزيكي و امور عمراني وزارت بهداشت، درمان […]

photo_2018-05-03_09-12-04

مدير كل دفتر توسعه منابع فيزيكي و امور عمراني وزارت بهداشت به همراه معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه علوم پزشكي مازندران از پروژه هاي توسعه‌اي و در حال ساخت دانشگاه در شهرستانهاي ساري، بهشهر، نكا و گلوگاه بازديد كردند.
مهندس امير ساكي مديركل دفتر توسعه مديريت منابع فيزيكي و امور عمراني وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و دكتر محمد پنبه چي معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه علوم پزشكي مازندران با حضور در شهرستان بهشهر از پروژه در حال ساخت بيمارستان جايگزين اين شهرستان بازديد و از نزديك در جريان پيشرفت اين پروژه قرار گرفتند.
مهندس ساكي در اين بازديد ضمن تاكيد بر اتمام ساخت پروژه بيمارستان جايگزين شهرستان بهشهر تا نيمه اول سال جاري، خواستار تسريع در اجراي آن و همچنين پروژه‌هاي توسعه‌اي بيمارستاني در شهرستان‌هاي گلوگاه و نكا و كلينيك‌هاي ويژه گلوگاه و بهشهر شد.
مدير كل دفتر توسعه منابع فيزيكي و امور عمراني وزارت بهداشت در ادامه سفر يك روزه اش به مازندران از پروژه هاي توسعه‌اي و در حال ساخت مجتمع دانشگاهي پيامبر اعظم(ص) شامل سالن ورزشي، خوابگاه دختران، دانشكده پيراپزشكي، دانشكده پرستاري مامايي، برج پژوهشي و سالن آزمون و ساختمان صلاحيت باليني و همچنين طرح توسعه بيمارستان بوعلي سينا ساري بازديد كرد.
همچنين مديركل دفتر توسعه مديريت منابع فيزيكي و امور عمراني وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در نشست مشترك با دكتر سيدعباس موسوي رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران كه در دفتر رياست اين دانشگاه برگزار شد، مسائل و مشكلات بهداشتي درماني منطقه و ساير مباحث بخش سلامت استان و همچنين طرح‌هاي توسعه‌اي در دست اجرا رفع موانع آنها را مورد بحث و بررسي قرار دادند.