ظرفيت آب شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران اضافه شد

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از تأمین ۵۱ لیتر بر ثانیه آب موردنیاز واحدهای تولیدی استان، با هزینه 6500 میلیون ریال خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی گفت: آب، یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه محسوب می‌شود که نقش مهم و بسزایی در توسعه اقتصادی و صنعتی ایفا می‌کند. مدیرعامل شرکت […]

 

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از تأمین ۵۱ لیتر بر ثانیه آب موردنیاز واحدهای تولیدی استان، با هزینه 6500 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی گفت: آب، یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه محسوب می‌شود که نقش مهم و بسزایی در توسعه اقتصادی و صنعتی ایفا می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به تأمین ۶۴۴ لیتر بر ثانیه آب موردنیاز واحدهای تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، تا پایان سال ۹۵ اظهار داشت: با اقدامات و پیگیری انجام‌شده در راستای تأمین آب در بخش تولید ۵۱ لیتر بر ثانيه به ظرفیت تأمین آب شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان افزوده شد.

موسوی بیان داشت: شهرک‌های صنعتی مرزن‌آباد چالوس ۱۵ لیتر بر ثانیه و لوله‌گذاری به طول ۴ کیلومتر و بااعتبار 1500 میلیون ریال، بندپی بابل 3 لیتر بر ثانیه و اعتبار 1500 میلیون ریال، ساری ۶ لیتر بر ثانیه و هزینه ۱۵۰۰ میلیون ریال و منصورکنده بابل با ۲۷ لیتر بر ثانیه و هزینه 2000 میلیون ریالی انجام‌شده است .

وی تصریح کرد: با تأمين ۵۱ لیتر بر ثانیه آب جدید، مجموع آب تأمین‌شده بخش تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به ۶۹۵ لیتر بر ثانیه افزایش‌یافته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: درمجموع، برای اجرای این پروژه‌های عمرانی، مبلغ 6500 میلیون ریال از محل منابع داخلی شرکت هزینه شده است.