فرماندار محمودآباد :

۴۱ پروژه دولتی در محمودآباد افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

فرماندار محمودآباد از افتتاح ۴۱ پروژه دولتی با اعتباری بالغ بر ۱۱۷ میلیارد و ۲۱ میلیون تومان در دهه فجر سال جاری خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین؛ روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه دستاورد های انقلاب و حتی گام دوم انقلاب به راحتی به دست نیامده است ؛ گفت : دشمنان بیان کردند که این انقلاب ۴۴ سالگی خود را نمی بیند اما امروز به لطف پروردگار، عزتمند تر و منسجم تر پیش می رود.

وی سه ارکان اصلی انقلاب را مردم، رهبری و آموزه های دینی دانست و افزود : هر جا که مردم حضور داشتند صیانت و امنیت در صدد قرار گرفت.

روح الله علیزاده خاطر نشان کرد : انقلاب اسلامی بیش از چهار دهه نه تنها برنگشت بلکه با تمام توان و قوت خود در حوزه های مختلف درحال پیشرفت است.

علیزاده با اشاره به اینکه سعی کردیم کارهای بزرگی را در شهرستان از لحاظ زیرساختی انجام دهیم تا برخی از مشکلات محمودآباد در ۵۰ سال آینده رفع شود؛ ادامه داد : محمودآباد یک شهرستان گردشگری است بنابراین ما باید زیر ساخت های لازم را مهیا کنیم.

فرماندار محمودآباد ذکر کرد : وضعیت و تفکیک زباله در شهرستان محمودآباد یک موضوع بسیار مهم است و باید ساماندهی شود پس امیدواریم با همدلی دیگر مسئولین بتوانیم زمینی که تقریبا مهیا شده است را به صورت تخصصی و کارشناسی شده برای تفکیک زباله آماده کنیم.

وی با اعلام اینکه قرارگاه دانش بنیان ما در فرمانداری فعال است و جزء سه فرمانداری برتر در حوزه دانش بنیان هستیم؛ اذعان داشت : بزودی همایش بزرگ سرمایه گذاری و فرصت های شغلی در سه شهرستان آمل، نور و محمودآباد به میزبانی آمل را برگزار خواهیم کرد.

مقام عالی دولت در شهرستان محمودآباد از افتتاح ۴۱ پروژه دولتی با اعتباری بالغ بر ۱۱۷ میلیارد و ۲۱ میلیون تومان به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد و گفت : از این رقم سهم بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر ۷۶ میلیارد و ۵۸۲ میلیون تومان و سهم بخش سرخ رود ۴۰ میلیارد و ۴۳۸ میلیون تومان است.

علیزاده با بیان اینکه ۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۹۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به مناسبت دهه فجر کلنگ زنی می شود ؛ تشریح کرد : احداث پست برق ۶۳ شهرک صنعتی، احداث خط انتقال ۲۳۰ روستای گلیرد و اجرای خط انتقال روستای گلیرد به شهرک صنعتی با اعتباری بالغ بر ۸۱۰ میلیارد تومان، احداث صنایع کارگاهی شهرک صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان، احداث مخزن زمینی پنج هزار متر مکعب بتنی محمودآباد با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان، احداث مخزن زمینی ۲۰۰۰ متر مکعب بتنی سرخ رود با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان، احداث فاز سوم کنارگذر شرقی حد فاصل اداره برق سابق ( نسیم ۳۹ ) با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ، احداث پل دهانه پنج متری کوچه باران ۸ با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان و روکش آسفالت کوچه های بافت فرسوده با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از ۷ پروژه قابل کلنگ زنی است.

او همچنین از افتتاح ۵ پروژه ی آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان، ۷ پروژه بنیاد مسکن با مشارکت دهیاری ها با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان، ۴ پروژه اداره برق با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان، ۵ پروژه جهاد کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان، ۴ پروژه مخابرات با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد تومان، ۲ پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد تومان، ۳ پروژه دهیاری ها با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، ۱۰ پروژه شهرداری محمودآباد با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان، ۲ پروژه شهرک صنعتی با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان، ۱ پروژه بسیج سازندگی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان و ۱ پروژه فرماندهی انتظامی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان در طی دهه فجر سال جاری خبر داد.