۳۱ پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در مازندران فعال است

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران از فعالیت ۳۱ پژوهش سرای دانش‌آموزی در استان خبر داد و گفت: پارسال ۱۵ دانش‌آموز در المپیادها درخشیدند.  عسکری نیکزاد در مراسم افتتاح هفته پژوهش در قائم‌شهر، با تأکید بر اهمیت به‌روزآوری پروژه‌های در حال اجرا، گفت: نوآوری و به‌روزرسانی اطلاعات و پژوهش موجب می‌شود تا حداکثر استفاده از قابلیت‌ها و فرصت‌ها، […]

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران از فعالیت ۳۱ پژوهش سرای دانش‌آموزی در استان خبر داد و گفت: پارسال ۱۵ دانش‌آموز در المپیادها درخشیدند.

 عسکری نیکزاد در مراسم افتتاح هفته پژوهش در قائم‌شهر، با تأکید بر اهمیت به‌روزآوری پروژه‌های در حال اجرا، گفت: نوآوری و به‌روزرسانی اطلاعات و پژوهش موجب می‌شود تا حداکثر استفاده از قابلیت‌ها و فرصت‌ها، به وجود آید.

وی افزود: اتکا بر امورات سنتی باعث می‌شود تغییر را سخت بپذیرم اما پژوهش ما را همیشه بروز نگه‌داشته و ما می‌توانیم از فرصت‌ها و فضاهای ایجادشده بهترین بهره را ببریم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران، تصریح کرد: دنیا تلاش دارد بین دانشگاه‌ها و مراکز تولید، ارتباط برقرار کند.

نیکزاد از وجود ۳۱ مرکز پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در مازندران خبر داد و بیان کرد: آموزش‌وپرورش فعالیت‌های پژوهشی را در دو بخش دانش‌آموزی و فرهنگیان آغاز کرده و درمجموع در بخش دانش‌آموزی ۳۱ مرکز پژوهش سرا با توجه به امر پژوهش به‌طورجدی ایجاد شد.

وی عنوان کرد: در سال گذشته ۱۵ دانش‌آموز مازندرانی در المپیادها و مسابقات زیست فن‌آوری و ۶ دانش‌آموز در جشنواره‌های خوارزمی درخشیدند.

نیکزاد در خصوص سرگروه‌های آموزشی، توضیح داد: در این بخش سعی شده حداکثر استفاده را در امر پژوهش داشته باشیم که در همین راستا، گروه‌های آموزشی موظف‌اند آخرین داده‌ها و آخرین روش‌های ارائه مطالب را کسب کرده و نخبگان منتخب به‌صورت حضوری این مطالب و روش‌های ارائه‌ را به معلمان دیگر برای بهره‌مندی دانش‌آموزان انتقال دهند