استاندار مازندران؛

۲۰ فرماندار در مازندران تغییر کردند

حرف آنلاین: استاندار مازندران گفت: تاکنون ۲۰ فرماندار در استان جابجا شدند و دو فرماندار باقیمانده نیز هفته جاری عوض می شوند.

سید محمود حسینی پور بعدازظهر سه شنبه در دیدار با سرداران و فرماندهان سپاه استان به مناسبت سوم خرداد با اشاره به رهاورد و دستاوردهای آزادسازی خرمشهر گفت: یکی از مهمترین دستاوردها، ثبات و استقرار کامل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه بود.

وی ادامه داد: عملیات بیت المقدس ورق جنگ و شرایط دفاع مقدس را تغییر داد و سبب فتوحات و پیروزی‌های بعدی شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران جزو معدود انقلاب‌های دنیا و بی نظیرترین انقلاب در جهان است، افزود: انقلاب اسلامی مقابل امپراطورهای مختلف ایستاده است و امروز نسبت به ۴۰ سال گذشته عمق استراتژیک ما دفاعی نیست بلکه هجومی و در قلب آمریکا و اسرائیل است.

استاندار مازندران یادآور شد: انقلاب اسلامی به برکت امامین انقلاب هر روز مثل خورشید درخشان می‌شود اما در بخش اقتصادی دارای مسائل و مشکلاتی هستیم.

حسینی پور با اشاره به اصلاح و آزادسازی قیمت‌ها گفت: این برنامه مهمترین طرح اقتصادی کشور است زیرا طی سال‌ها بسیاری از درآمدهای کلان و دلاری کشور دست برخی افراد افتاد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۰ فرمانداری استان جابجا شدند، گفت: دو فرماندار باقیمانده نیز طی هفته جاری تغییر می‌کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه امروز نسبت به وضعیت استان مسلط شدیم، گفت: با روی کار امدن دولت کنونی همه نیروهای انقلاب اسلامی پای کار آمدند و باید برای تحقق افق و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

وی یادآور شد: پیش بینی می‌شود بعد از یکسال آینده با اجرای طرح اصلاح اقتصادی شاهد شکوفایی و رونق اقتصاد باشیم./ایرنا