۱۵ فقره کلاهبرداری در مازندران کشف شد

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۱۵ فقره کلاه‌برداری به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال از طریق سرقت کارت‌های عابر بانک خبر داد. سرهنگ عبدالله رضوانی اظهار داشت: در پی مراجعه و شکایت تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر کلاه‌برداری از آنان از سوی فردی ناشناس با استفاده از کارت‌های عابر بانک […]

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۱۵ فقره کلاه‌برداری به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال از طریق سرقت کارت‌های عابر بانک خبر داد.

سرهنگ عبدالله رضوانی اظهار داشت: در پی مراجعه و شکایت تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر کلاه‌برداری از آنان از سوی فردی ناشناس با استفاده از کارت‌های عابر بانک که اغلب مالباختگان را افراد مسن و بی‌سواد و کم‌سواد تشکیل می‌دادند، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و اقدامات فنی موفق شدند، متهم به سرقت و کلاه‌برداری به نام “ع- ص” ۳۶ ساله را به اتهام کلاه‌برداری شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه با هماهنگی قضائی این فرد را دستگیر کنند.

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات وبازجویی های فنی پلیس، به ۱۵ فقره کلاه‌برداری جمعاً به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال اقرار کرد.

سرهنگ رضوانی با هشدار به شهروندان به ویژه افراد مسن و کم‌سواد و بی‌سواد، از آنان خواست برای انجام عملیات بانکی و برداشت وجه نقد از طریق دستگاه خودپرداز، حتماً کارت عابر بانک خود و اطلاعات آن را به افراد مورد اعتماد و نزدیکان و آشنایان قرار داده و به افراد غریبه اعتماد نکنند.

وی از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل وی به مرجع قضائی برای سیر مراحل قانونی خبر داد.