۱۲بهمن، آخرین مهلت شرکت در فراخوان پژوهشی ۱۹مهر

  مسئول ستادهماهنگی ونظارت برکانون های مساجدمازندران گفت:هسته های پژوهشی مساجد برای شرکت در سومین فراخوان پژوهشی ۱۹ مهر بایستی به صورت گروهی آثاری را تولید و تا پایان ۱۲بهمن ماه سال جاری به دبیرخانه مساجد استان ارسال نمایند. محمدفوقی، مسئول ستادهماهنگی ونظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجدمازندران در حاشیه بازدید ازنمایشگاه کتاب ساری در […]

 

مسئول ستادهماهنگی ونظارت برکانون های مساجدمازندران گفت:هسته های پژوهشی مساجد برای شرکت در سومین فراخوان پژوهشی ۱۹ مهر بایستی به صورت گروهی آثاری را تولید و تا پایان ۱۲بهمن ماه سال جاری به دبیرخانه مساجد استان ارسال نمایند.

محمدفوقی، مسئول ستادهماهنگی ونظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجدمازندران در حاشیه بازدید ازنمایشگاه کتاب ساری در جمع خبرنگاران گفت: 103هسته پژوهشی در دو گروه سنی 12-18سال و 18سال به بالا در کانون های مساجد استان فعالیت دارند که درحوزه های مختلف و با هدف تحقق منویات رهبری(حفظه الله) طرح و برنامه ارائه می دهند.

وی بابیان اینکه این هسته های پژوهشی علاوه برفعالیت های خودجوش، فراخوان های پژوهشی هدایت شده از سوی ستادعالی مساجد کشور را نیز مورد توجه قرار می دهند، یادآورشد: امسال برای سومین سال متوالی فراخوان پژوهشی نوزده مهر با محوریت منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دردیدارعلما و روحانیون خراسان شمالی19مهر1391در کانون های مساجد مازندران توزیع و اطلاع رسانی شد.

فوقی تجهیزفکری، علمی،رفتاری و معنوی فعالان مساجد را از موضوعات این فراخوان برشمرد و اظهار داشت: این فراخوان در سطوح مبانی و اصول- بایدها و ارزش ها- روش ها، راهکارها و موانع و… آثار پژوهشگران مسجدی را دریافت می کند.

به گزارش شبستان ، وی خاطرنشان کرد: هسته های پژوهشی(گروه های مطالعاتی)مساجد برای شرکت در این فراخوان بایستی به صورت گروهی آثاری را تولید و تا پایان 12بهمن ماه سال جاری به دبیرخانه مساجد مازندران ارسال نمایند.

فوقی با اشاره به اینکه فعالان مسجدی جهت کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و یا پایگاه اینترنتی به آدرس www.omranemanavi.ir مراجعه نمایند، گفت: برترین های این فراخوان پژوهشی 18اسفندماه سالجاری مصادف با سالروزتاسیس کانون های مساجد معرفی و تجلیل می شوند.