یک‌میلیون مترمکعب فاضلاب در نوشهر جمع‌آوری و تصفیه شد

مدیر امور آب و فاضلاب شهری نوشهر  با اشاره به وجود ۴۷۱۳  مشترک فاضلاب در این شهر گفت: ۱،۰۶۷،۳۶۰  مترمکعب فاضلاب خانگی و تجاری در نوشهر طی سه‌ماهه اول امسال جمع‌آوری و تصفیه شد. سید شکرالله موسوی ضمن اعلام خبر بالا به تشریح فعالیت‌های این امور در فصل بهار پرداخت و افزود: در این مدت […]

مدیر امور آب و فاضلاب شهری نوشهر  با اشاره به وجود ۴۷۱۳  مشترک فاضلاب در این شهر گفت: ۱،۰۶۷،۳۶۰  مترمکعب فاضلاب خانگی و تجاری در نوشهر طی سه‌ماهه اول امسال جمع‌آوری و تصفیه شد.

سید شکرالله موسوی ضمن اعلام خبر بالا به تشریح فعالیت‌های این امور در فصل بهار پرداخت و افزود: در این مدت ۲ هزار متر شبکه جمع‌آوری فاضلاب احداث و  ۶۵ انشعاب فاضلاب در سطح شهر نصب شد.

وی، به واگذاری ۵۰ فقره انشعاب فاضلاب در این شهر اشاره و تصریح کرد: با تلاش کارکنان این امور  نسبت به رفع  ۱۶  مورد اتفاقات و انسداد شبکه‌های فاضلاب و  شست‌وشوی ۲۱۲۰ متر شبکه فاضلاب و منهول اقدام شد.

مدیر امور آبفاشهری نوشهر، تصریح کرد: به‌منظور افزایش ظرفیت پمپاژ فاضلاب، ایستگاه پمپاژ فاضلاب     F.S.۵.۱  ارتقا یافت. وی، با اشاره به اینکه در بخش آب، این امور دارای  ۱۷۷۲۴ مشترک است ، اظهار داشت: آب شرب موردنیاز مشترکین از طریق ۲دهنه چشمه گردوک و اسپی او به ظرفیت ۲۶۴ لیتر در ثانیه، ۳ باب مخزن ذخیره با حجم ۱۴هزار مترمکعب،۲۷۹  کیلومتر شبکه توزیع و۵۰۰  متر خط انتقال آب تأمین می‌شود.

موسوی، از واگذاری ۱۰۹ انشعاب آب در سه ماه اول امسال خبر داد و گفت: ۴۳۲ مورد اتفاقات شبکه و انشعاب رفع ، ۱۹۱ انشعابات اصلاح و نصب ، ۴۰ مورد تعمیر، تعویض و مرئی سازی شیرآلات شبکه انجام و ۸۰ کنتور خراب تعویض شد.

وی، بابیان اینکه در این مدت ۹۰۰ متر اصلاح و توسعه شبکه آب‌رسانی به‌منظور افزایش توان تأمین و کیفیت آب شرب اجرایی شد، تصریح کرد: در راستای نظارت بر کیفیت آب شرب، ۱۶۴۲ مورد کلر سنجی روزانه در سطح شبکه آب‌رسانی و ۴۳ مورد نمونه‌برداری و آزمایش‌ها شیمیایی، فیزیکی و میکروبی از منابع تأمین ، مخازن و شبکه توزیع شهر انجام شد.