با حضور روح الله سلگی؛

مراسم پایان دوره آموزشی فراگیران آموزشگاه نظامی المهدی (عج) برگزار شد

حرف آنلاین: مراسم پایان دوره آموزشی فراگیران آموزشگاه نظامی المهدی (عج) با حضور سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، اکبر زاده ، مشاور استاندار مازندران، عزیز زاده گرجی، فرماندار بابل، متولی، فرمانده آموزشگاه نظامی المهدی (عج) و پدر شهید مدافع امنیت صفری تبار برگزار شد.

سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰۴۰۰ شهید استان و ۴۰ شهید مدافع حرم گفت: شغل پاسداری، شغل شرافتمندانه ای است که رسالت آن پاسداری و محافظت از انقلاب اسلامی است.

وی لباس پاسداری را لباس شرافت، عزت و اقتدار دانست و گفت: باور به گذشته درخشان انقلاب اسلامی، از مهمترین وظایف یک پاسدار است.

سلگی با بیان این که نقطه عطف و تکامل انقلاب اسلامی را باید در عصر عاشورا جستجو کرد و اظهار داشت: امروز همه کسانی که در جبهه ی مستضعفان جهان زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران، مشغول به جهاد هستند؛ در واقع به ندای هل من ناصر ینصرنی اباعبدالله الحسین لبیک گفته اند.

معاون استاندار افزود: امروز انقلاب اسلامی به رهبری فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای، رهبری استکبارستیز، پیشقراول تقابل با ظالمان جهان است.

وی گفت: ملت ایران با انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی؛ مسیر ترقی و تحولی را تجربه کرد که هیچ ملتی در جهان آنرا تجربه نکرد.

سلگی با بیان این که ملت ما، مظلوم ترین ملت مقتدر جهان است، عنوان داشت: انقلاب ما انقلابی صددرصد مردمی است و برخلاف نظام جهانی این انقلاب با پشتیبانی فقهی و با بنیه مردمی شکل گرفته است.
معاون استاندار ابراز داشت: ملت ما علیرغم تحمیل جنگ هشت ساله از سوی دشمنان بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی در طول دفاع مقدس در مقابل ابرقدرت های شرق و غرب مقتدرانه ایستاد و حقانیت خود را ثابت کرد.

وی افزود: شما پاسداران با باور و اعتقادی عمیق به نظام جمهوری اسلامی ایران پشتیبان و مدافع انقلاب اسلامی هستید.
سلگی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران شهدای بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی را تقدیم آرمان های بلندش کرد، تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی در زمان حیاتش دو اقدام بزرگ صورت داد که جهان را تحت تاثیر قرار داد: قدرت جبهه مقاومت را منسجم و هدفمند کرد و آنرا تبدیل به یک جریان فکری امپریالیزم ستیز و استکبار ستیز نمود و با نابودی کامل داعش چهره ی سیاهی که از اسلام در دنیای غرب ایجاد شده بود را به خوبی زدود.

وی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران پس از سیر تکاملی خویش در حال حاضر به کشوری مقتدر و قابل توجه در جهان تبدیل شده است، عنوان کرد: مسئولان در نظام جمهوری اسلامی باید شبانه روز در خدمت به مردم تلاش کنند و برنامه محور باشند.
در پایان این مراسم از مربیان دوره های آموزشی تجلیل به عمل آمد و۳۸۸ نفر در این دوره با موفقیت به پایان دوره دست یافتند./پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران