یزدانی می‌تواند به ورزش حرفه‌ای ادامه دهد

پروفسور برتیل بویلون در رابطه با مصدومیت آشیل پای راست یزدانی گفت: با توجه به حساسیت‌های عمل جراحی پای ملی پوش کشتی ایران ترجیح دادم یزدانی را در قسمت وی آی پی بیمارستان بستری کنم تا شرایط ایده‌آل برای یک عمل موفقیت‌آمیز را پیش از عمل مهیا کرده باشم. پروفسور بویلون که اصلیتی فرانسوی دارد […]

پروفسور برتیل بویلون در رابطه با مصدومیت آشیل پای راست یزدانی گفت: با توجه به حساسیت‌های عمل جراحی پای ملی پوش کشتی ایران ترجیح دادم یزدانی را در قسمت وی آی پی بیمارستان بستری کنم تا شرایط ایده‌آل برای یک عمل موفقیت‌آمیز را پیش از عمل مهیا کرده باشم.

پروفسور بویلون که اصلیتی فرانسوی دارد با اشاره به عمل جراحی پای کریستیانو رونالدو فوتبالیست مطرح پرتغالی اظهار کرد: تمام اقداماتی که برای جراحی پای رونالدو انجام دادیم برای یزدانی در حال انجام است و تیم مراقبت‌های ویژه ما به‌صورت تمام وقت در کنار رضا یزدانی است.

وی گفت: با توجه به رژیم‌های خاص کشتی گیر ایرانی غذای وی از بهترین رستوران‌های بیرون بیمارستان تهیه می‌شود.

بویلون با اشاره به اینکه با توجه به معاینات مقدماتی و زمان زیادی که یزدانی پیش از عمل از دست داده است، خاطر نشان کرد: بین آشیل پای راست هفت سانتی‌متر فاصله ایجاد شده، عضله‌های پای یزدانی قوی است و از این عضله‌ها تاندوم‌هایی را تا پایین پای مصدوم می‌آوریم و ناحیه مصدوم را به هم دوخت می‌زنیم تا فاصله به وجود آمده رفع شود.

وی ادامه داد: قطعا یزدانی می‌تواند به ورزش حرفه‌ای ادامه دهد و من به مردم ایران و علاقه‌مندان این قهرمان بزرگ این نوید را می‌دهم.