یازدهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه ” آب” برگزار شد

با حضور معاون و کارشناسان آب و فاضلاب شهری و روستایی و مسئولان و مدیران آموزش‌وپرورش استان مازندران و  تعدادی کثیری از دانش آموزان پایه اول دبستان هیات امنایی علیپور،  یازدهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه” آب” در ساری برگزار شد. در این مراسم محمودی معاون بهره‌برداری شرکت ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار سپهبد […]

با حضور معاون و کارشناسان آب و فاضلاب شهری و روستایی و مسئولان و مدیران آموزش‌وپرورش استان مازندران و  تعدادی کثیری از دانش آموزان پایه اول دبستان هیات امنایی علیپور،  یازدهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه” آب” در ساری برگزار شد. در این مراسم محمودی معاون بهره‌برداری شرکت ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش  به تشریح چرخه آب در طبیعت پرداخت و از دانش آموزان خواست به‌عنوان نگهبانان آب در حفظ و نگهداری آب تلاش کنند.

دکتر حسینی معاون آموزش ابتدایی ناحیه 2 آموزش‌وپرورش شهرستان ساری نیز در سخنانی با مشارکت دانش آموزان به بیان اهمیت آب پرداخت.

همچنین رئیس دوره پیش‌دبستانی و دوره اول ابتدایی آموزش‌وپرورش مازندران در این مراسم ضمن قدردانی از شرکت آب و فاضلاب در برگزاری جشنواره فراگیری نخستین واژه ” آب” گفت: طی سال‌های اخیر آموزش‌وپرورش از نهاد آموزشی به نهاد فرهنگی تبدیل‌شده  و موضوع آب یکی از این موضوعات مهم جامعه است.مهدوی بابیان اینکه جنگ‌های آینده بر سر آب خواهد بود، افزود: کمبود آب مسئله‌ای جدی است.وی ادامه داد: 2100 مدرسه در سطح مازندران وجود دارد که در راستای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف  جشنواره فراگیری نخستین واژه ” آب” در آن به اجرا درمی‌آید.

گفتنی است اجرای نمایش، سرود و دکلمه با موضوع آب، برگزاری کارگاه آموزشی ویژه دانش آموزان، والدین و آموزگاران  توسط کارشناسان آب و فاضلاب مازندران از دیگر  برنامه‌های این جشنواره  بوده است.