گلایه مشترک اصحاب رسانه و یک فرماندار!

حرف آنلاين: با اصرار مسئول اول یک برنامه تجلیل در استان، فرماندار یک شهرستان از ترک جلسه تقدیر خودداری کرد!  در حالی که برنامه تجلیل از مدیران مختلف فعال در برگزاری کنفرانس گردشگری سلامت که در رامسر برگزارشده بود، با حضور معاون برنامه ریزی استاندار مازندران در همایش روز جهانی گردشگری در حال برگزاری بود، […]

حرف آنلاين: با اصرار مسئول اول یک برنامه تجلیل در استان، فرماندار یک شهرستان از ترک جلسه تقدیر خودداری کرد!

 در حالی که برنامه تجلیل از مدیران مختلف فعال در برگزاری کنفرانس گردشگری سلامت که در رامسر برگزارشده بود، با حضور معاون برنامه ریزی استاندار مازندران در همایش روز جهانی گردشگری در حال برگزاری بود، فرماندار شهرستان رامسر به نشانه گلایه و دلخوری به عدم تقدیر از وی، راه درب خروجی سالن را در پیش گرفت.

مدیرکل گردشگری استان که در بالای سن به همراه مقامات ارشد در حال اهدای لوح و تقدیر از تجلیل شوندگان بود، گام برداشتن فرماندار معترض برای خروج از جلسه را دلاورانه! مشاهده کرد. مدیر مذکور که از نوع قدم برداشتن فرماندار احساس خوبی! را دریافت نکرد بلافاصله پشت تریبون رفت و در قامت یک بزرگ! ضمن عذرخواهی بدلیل غفلت صورت گرفته، از فرماندار معترض خواست تا مراسم را ترک نکند و برای تقدیر بدون لوح! به روی سن برود.

اگرچه مدیر مورد اشاره عدم تقدیر از فرماندار را اشتباه خواند و با صراحت و شهامت از اشتباه خود مبنی بر فراموش کردن فرماندار مورد اشاره سخن گفت اما جای این پرسش است که اگر واقعا فرماندار شهرستان مورد نظر شایسته تقدیر بود چگونه می شود که در لیست تقدیر شوندگان قرار نمی گیرد؟!

از طرف دیگر اگر واقعا فرمانداری مذکور شایسته تقدیر نبوده است چگونه می شود با یک حرکت قهری! در لیست تقدیری قرار می گیرد؟! اگر این موضوع فراگیر شود احتمالا بعد از این باید مسئولین تقدیر کننده را دو دسته تقسیم کرد. گروهی در بالای سن به تقدیر بپردازند و گروهی هم لوح به دست در کنار درب خروجی حضور داشته تا از قهری های! احتمالی نیز به نحو احسن تقدیر شود.

حاشیه پررنگ دیگر این مراسم این بود که با وجود دریافت مبالغی از سوی رسانه استانی در قبال اطلاع رسانی کنفرانس مذکور، از مدیر رسانه استانی تقدیر به عمل آورده شد اما ظاهرا تقدیر از مجموعه رسانه های مکتوب و مجازی استان که مسئولانه و تمام وقت بدون اضافه کاری و حق ماموریت! از ماه ها قبل از برگزاری به اطلاع رسانی کنفرانس گردشگری سلامت پرداختند، به مثل فرمانداری مورد اشاره فراموش شدند، که البته هم برای یادآوری این موضوع و بهره مندی از لوح های تقدیر می توانند از روش قهری! استفاده کنند.