گردهمایی استانداران و نمایندگان ادوار گذشته مازندران

حرف آنلاین:رئیس شورای اطلاع‌رسانی مازندران گفت: در هفته دولت امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده استانداران و نمایندگان ادوار گذشته مازندران گردهم می‌آیند. علیرضا یونسی  در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان استفاده از تمام ظرفیت‌های استان اعم از نیروی انسانی و منابع طبیعی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: همه باید برای خدمت کردن و […]

حرف آنلاین:رئیس شورای اطلاع‌رسانی مازندران گفت: در هفته دولت امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده استانداران و نمایندگان ادوار گذشته مازندران گردهم می‌آیند.

علیرضا یونسی  در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان استفاده از تمام ظرفیت‌های استان اعم از نیروی انسانی و منابع طبیعی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: همه باید برای خدمت کردن و تلاش برای توسعه استان و شتاب بخشیدن روند توسعه در استان تلاش کنیم و در این میان رسانه‌ها نقش موثری ایفاء می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال استانداران و نمایندگان مجلس ادوار گذشته مازندران گردهم می‌آیند بیان داشت: این گردهمایی برای استفاده از نقطه‌نظرات این افراد در سازندگی هر چه بهتر استان برگزار می‌شود تا روح وفاداری و همبستگی ملی را در استان تقویت کنیم.

یونسی با قدردانی از اصحاب رسانه و خبرنگاران استان افزود: امسال تمام تلاش‌ها به نحوی انجام می‌شود تا مراسمی در خور شان اصحاب رسانه در روز خبرنگار برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها را یار اصلی خود می‌دانیم که تمام تلاش‌شان دمیدن روح امید و آرامش بخشیدن در جامعه است تصریح کرد: رسانه‌ها در انعکاس مطالب مصلحت مردم، تلاش در جهت اتحاد و همبستگی و افزایش موج امید را در نظر بگیرند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه سال گذشته یکی از سخت‌ترین سال‌های دولت بود ادامه داد: از کل بودجه زیر 25 درصد تخصیص پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز سد تحریم ترک خورده و ماشین تحریم متوقف شده است گفت: در حال حاضر قیمت‌ها کنترل و تورم مهار شد.

یونسی خواستار استفاده از همه ظرفیت‌ها برای انعکاس عملکرد دستگاه‌ها در هفته دولت شد و بیان داشت: اعتماد مردم در ارائه خدمات دولت لحاظ شود.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی مازندران خاطرنشان کرد: باید دستور کار روشنی به سازمان‌ها ابلاغ شود تا در چارچوب اصلی به اطلاع‌رسانی شفاف از عملکرد دولت بپردازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز از ارسال 484 اثر به چهارمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های و رسانه‌های مجازی مازندران توسط فعالان رسانه‌ای استان خبر داد.

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی با اعلام اینکه مراسم تجلیل از خبرنگاران 17 مرداد در بابلسر برگزار می‌شود افزود: نمایشگاه و جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی نیز 14 تا 17 مرداد در استان برگزار می‌شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در مازندران نیز گفت: در چهار ماه گذشته سه هزار و 819 عنوان خبر از استانداری و فرمانداری‌های 22 گانه در پنج روزنامه و هفت خبرگزاری استان منتشر شده است.

احمد مظفری بیان کرد: در ارزیابی وزارت کشور در زمینه رصد اخبار استانداری‌ها، استانداری مازندران رتبه برتر کشور را کسب کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران با بیان اینکه نگاه به رسانه‌های استان تعاملی بوده و در جهت توسعه مازندران باید گام برداشته شود، افزود: از سوی استانداری به فرمانداران دستور داده شده تا از خبرنگاران در شهرستان‌های استان تقدیر شود.

مظفری از رونمایی نشریه الکترونیکی استانداری مازندران در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: افتتاح پروژه‌های عمرانی در حوزه‌های مختلف، برگزاری ملاقات‌های مردمی، حضور مدیران و مسئولان در نماز جمعه، تجلیل از کارکنان نمونه دستگاه‌ها، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای کارمند، نشست با فرمانداران و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی کارکنان دولت را بخشی از برنامه‌های هفته دولت در استان برشمرد./فارس